Wikia

GTA Wiki

Blastin' Fools Records

Dyskusja1
5080stron na
tej wiki
Blastin' Fools Records (SA)
Siedziba studia nagraniowego w Maket

Blastin' Fools Records – studio nagraniowe i sklep muzyczny, znajdujący się w Market w Los Santos.

Siedziba studia znajduje się w modernistycznej wieży, o cylindrycznym kształcie. Blastin' Fools Records założył Jimmy Silverman, który jest producentem i menedżerem biznesu w wydarzeniach z 1992 roku. Blastin' Fools Records jest wzorowana na Capitol Records; budynek jest podobny do tego należącego do wymienionej wytwórni, z Hollywood w Los Angeles.

Artyści Edytuj

Wytwórnia jest powiązana z dwoma ważnymi bohaterami gry. Na początku wątku fabuły głównej, Madd Dogg podpisał kontrakt z wytwórnią, lecz z powodu OG Loca, popadł w depresję i kontrakt sprzątnął mu OG Loc. Po tym, jak został uratowany z próby samobójczej przez CJ-a i hospitalizowany, Madd Dogg chce się odpłacić OG Locowi za krzywdę. Po długim pościgu, który prowadzi do Blastin' Fools Records, Silverman dowiaduje się o beztalenciu OG Loca, i pozywa go. Prawdopodobnie w rezultacie, OG Loc stracił kontrakt. Inni artyści nagrywający tu ok. 1992, to: GMW, Rochell'le i Gaffle One.

Albumy Edytuj

Jak wynika z Forgotten Legends of West Coast Rap, wytwórnia wydała serię płyt, niektóre z nich zostały nagrane po wydarzeniach w GTA: SA.

Wnętrze Edytuj

Wnętrze studia możemy zobaczyć w misji Ostra rywalizacja. Normalnie nie jest ono dostępne dla gracza, jedynie za pomocą modyfikacji.

Blastin' Fools Records (SA - 2)
Wnętrze

Więcej od Wikii

Losowa wiki