Wikia

GTA Wiki

Billy Grey

Dyskusja0
5078stron na
tej wiki
POSTAĆ
William Grey
Billy Grey (TLaD)
Występuje w
GTA IV: The Lost and Damned
GTA IV: The Ballad of Gay Tony
Aka Billy, Bill
Płeć Mężczyzna
Urodzony w 1971 w Acter, Alderney
Zmarł w 2008 w Alderney State Correctional Facility
Dom Alderney
Narodowość Amerykanin
Związki The Lost Brotherhood
Ray Boccino
Pojazdy czarny Revenant
Głos Lou Sumrall

William "Billy" Grey (1971 - 2008) – postać występująca w Grand Theft Auto IV: The Lost and Damned i Grand Theft Auto IV: The Ballad of Gay Tony. Szef (President) gangu The Lost Brotherhood. Baza danych LCPD wskazuje, że był przyczyną najbardziej krwawych bitew pomiędzy gangami The Lost a Angels of Death. Jest uzależniony od narkotyków - właśnie z powodu narkotyków poszedł do więzienia. Pod jego nieobecność, liderem The Lost był Johnny Klebitz.

Po nieznanym okresie od zatrzymania, został wypuszczony na wolność i od razu przejął władzę w gangu. Najpierw, z innymi członkami The Lost odzyskał swój motocykl. Po odzyskaniu władzy, razem z The Lost rozpoczął wojnę z Angels of Death.

Billy Grey (TLaD - art)
Artwork Billy'ego Greya

Później, po kradzieży narkotyków od Angels of Death, Jim Fitzgerald proponuje, aby Billy oddał je prawowitym właścicielom - Triadzie. Billy umawia się z szefem Triady na transakcję. W misji Chinese Takeout okazuje się, że Billy chciał, aby Triada zabiła Johnny'ego i Jima. Na transakcję poszli właśnie Johnny i Jim. Doszło do strzelaniny, po której wspomnianej dwójce udało się uciec. Billy uciekł z miejsca transakcji - rozbił jednak swój motocykl i został złapany przez policję. Po tych zdarzeniach, Johnny przejął kontrolę nad The Lost.

Podczas pobytu w więzieniu w Alderney, Billy idzie na układ z FIB, jednocześnie sprzedając członków swojego gangu. Po zdobyciu wiedzy na ten temat, Johnny i pozostali członkowie The Lost wdzierają się do więzienia - Billy zostaje zabity przez Johnny'ego.

Zostaje wspomniany w Grand Theft Auto V przez jednego z Lostów w misji Przyjaźń to magia. Podczas wspominania zmarłych członków gangu, mówi on, że Billy był prawdziwym szefem Lostów, a Alderney byłoby z niego dumne.

Występowanie w misjach Edytuj

Grand Theft Auto: The Lost and Damned

Grand Theft Auto: The Ballad of Gay Tony

Ciekawostki Edytuj

  • Billy był przyczyną zakończenia związku Johnny'ego i Ashley Butler - Johnny dowiedział się, że Ashley często zdradzała go z Billym.
  • W misji This Shit's Cursed można się dowiedzieć, że Billy brał sterydy.
  • W dzieciństwie, Billy był przyjacielem starszego brata Johnny'ego - Michaela Klebitza.
  • Na czole, Billy ma tatuaż przedstawiający czaszkę z napisem "1%".

Więcej od Wikii

Losowa wiki