Fandom

GTA Wiki

Billy Grey

6734strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

POSTAĆ
William Grey
Billy Grey (TLaD).jpg
Występuje w
GTA IV: The Lost and Damned
GTA IV: The Ballad of Gay Tony
Aka Billy, Bill
Płeć Mężczyzna
Urodzony w 1971 w Acter, Alderney
Zmarł w 2008 w Alderney State Correctional Facility
Dom Alderney
Narodowość Amerykanin
Związki The Lost Brotherhood, Ray Boccino, FIB
Pojazdy czarny Revenant
Głos Lou Sumrall

William „Billy” Grey – postać występująca w Grand Theft Auto IV: The Lost and Damned i Grand Theft Auto IV: The Ballad of Gay Tony.

Opis Edytuj

Billy jest szefem gangu The Lost Brotherhood. Baza danych LCPD wskazuje, że był główną przyczyną najbardziej krwawych bitew pomiędzy gangami The Lost a Angels of Death. Jest uzależniony od narkotyków - właśnie z powodu narkotyków poszedł do więzienia. Pod jego nieobecność, liderem The Lost był Johnny Klebitz.

Zdarzenia z gry Edytuj

Po nieznanym okresie od zatrzymania, został wypuszczony na wolność i od razu przejął władzę w gangu. Najpierw, z innymi członkami The Lost odzyskał swój motocykl. Po odzyskaniu władzy, razem z The Lost rozpoczął wojnę z Angels of Death.

Billy Grey (TLaD - art).jpg

Artwork Billy'ego Greya

Później, po kradzieży narkotyków od Angels of Death, Jim Fitzgerald proponuje, aby Billy oddał je prawowitym właścicielom - Triadzie. Billy umawia się z szefem Triady na transakcję. W misji Chinese Takeout okazuje się, że Billy chciał, by Triada zabiła Johnny'ego i Jima. Na transakcję poszli właśnie Johnny i Jim. Doszło do strzelaniny, po której wspomnianej dwójce udało się uciec. Billy uciekł z miejsca transakcji - rozbił jednak swój motocykl i został złapany przez policję. Po tych zdarzeniach, Johnny przejął kontrolę nad The Lost.

Podczas pobytu w więzieniu w Alderney, Billy idzie na układ z FIB, jednocześnie sprzedając członków swojego gangu. Po zdobyciu wiedzy na ten temat, Johnny i pozostali członkowie The Lost wdzierają się do więzienia - Billy zostaje zabity przez Johnny'ego.

2013 rok Edytuj

Billy zostaje wspomniany w Grand Theft Auto V przez jednego z Lostów w misji Przyjaźń to magia. Podczas wspominania zmarłych członków gangu mówi on, że Billy był prawdziwym przywódcą Lostów, a Alderney byłoby z niego dumne. Mówi też, że Johnny nie nadawał się na przywódcę, a właściwie że nie pasował do Lostów.

Kartoteka Edytuj

Nagłówek bazy LCPD (IV).png

NAZWISKO Grey
IMIĘ Billy
WIEK 45
MIEJSCE URODZENIA Acter, Alderney
POWIĄZANIA Członek oddziału z Alderney należącego do wyjętego spod prawa klubu motocyklowego Lost.
REJESTR PRZEST. 1986 – Porwanie
1987 – Napaść
1989 – Morderstwo
2002 – Kanciarstwo
ADNOTACJE Szef oddziału z Alderney należącego do wyjętego spod prawa klubu motocyklowego Lost.
Ostatnio został skazany za przestępstwo związane z narkotykami i został wysłany na rehabilitację.
Uważa się, że podczas gdy Grey przebywał w więzieniu, Johnny Klebitz przejął kontrolę nad oddziałem.
Niektórzy członkowie Lostów z oddziału w Alderney pod jego dowództwem brali udział w najgorszych starciach z wyjętym spod prawa klubem motocyklowym Angels of Death.

SURNAME Grey
FIRST NAME Billy
AGE 45
PLACE OF BIRTH Acter, Alderney
AFFILIATIONS Member of the Alderney Chapter of the Lost OMG.
CRYMINAL RECORD 1986 – Hijacking
1987 – Assault
1989 – Murder
2002 – Racketeering
NOTES Head of the Alderney Chapter of the Lost Outlaw Motorcycle Gang.
Recently convicted of a drug related felony and sentenced to rehabilitation.
Johnny Klebitz is believed to have taken control of the Chapter while Grey was incarcerated.
Some on the Lost's Alderney chapter worst confrontations to date with the Angels of Death OMG occurred under his command.

Występowanie w misjach Edytuj

Grand Theft Auto: The Lost and Damned

Grand Theft Auto: The Ballad of Gay Tony

Ciekawostki Edytuj

  • Zarówno Billy jak i Brian zostali aresztowani w 1989 roku za morderstwo. Możliwe, że współpracowali ze sobą i wspólnie kogoś zabili. To mogłoby wyjaśniać przesadną lojalność Briana wobec Billy'ego.
  • Billy był główną przyczyną zakończenia związku Johnny'ego i Ashley Butler - Johnny dowiedział się, że Ashley często zdradzała go z Billym.
  • W misji This Shit's Cursed można się dowiedzieć, że Billy brał sterydy.
  • W dzieciństwie, Billy był przyjacielem starszego brata Johnny'ego - Michaela Klebitza.
  • Na czole, Billy ma tatuaż przedstawiający czaszkę z napisem „1%”.
  • Na swoim artworku nie ma on naszywki z napisem „PRESIDENT”.

Więcej w Fandom

Losowa wiki