Fandom

GTA Wiki

Bez wyjścia?

6722strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

MISJA
Bez wyjścia?
(ang. No Escape?)
Bez wyjścia? (9).jpg
Tommy uwalnia Cama Jonesa z aresztu
Gra Grand Theft Auto: Vice City
Dla Klub Malibu (VC - HUD).gif Klub Malibu
Lokalizacja klub Malibu w Vice Point, Vice City
Cel uwolnienie Cama Jonesa z aresztu
Nagroda $1 000
Wymagania kupno klubu Malibu
Odblokowuje Strzelec
Niezaliczenie śmierć Cama Jonesa

Bez wyjścia? – pierwsza misja w Grand Theft Auto: Vice City, którą zleca nam klub Malibu.

Solucja Edytuj

Tommy planuje napad na bank. Do tego celu jest mu potrzebna osoba, która zna się za zamkach i sejfach. Ken informuje go, iż do tego celu nadaje się Cam Jones, jednak siedzi on w areszcie w Washington Beach.

Po zakończeniu przerywnika, znajdujemy jakiś szybki samochód (np. Comet czy Infernus) i udajemy się pod komisariat policji w Washington Beach. Parkujemy w jego pobliżu i wchodzimy do środka. Aby swobodnie poruszać się po budynku, skręcamy w lewo i wchodzimy w różowy marker w szatni, aby przebrać się w mundur policji. Następnie, wchodzimy na piętro komisariatu i zabieramy z jednego z pomieszczeń kartę dostępu. Z kartą dostępu udajemy się do cel na poziomie -1 i używamy jej w różowym znaczniku, aby uwolnić Cama.

Gdy już to zrobimy, przygotowujemy jakąś broń i udajemy się do wyjścia. Po drodze, zabijamy policjanta za biurkiem oraz tych, którzy przybiegną z piętra, po czym wychodzimy na zewnątrz. Okolice posterunku będą roić się od policjantów, dlatego wsiadamy do przygotowanego wcześniej pojazdu i jedziemy do Pay 'n' Spray w Ocean Beach bądź Vice Point (dobrze jest zostawić Cama pod posterunkiem, wtedy zmaleje prawdopodobieństwo jego śmierci). Kiedy zgubimy już policję, wracamy po Cama pod posterunek, a następnie odwozimy go do jego domu przy Bayshore Avenue w Małej Hawanie (przy wyjeździe z South Bridge).

Scenariusz Edytuj

Galeria Edytuj

PL Wykonanie: GTAVideoPL PC

Misje w Grand Theft Auto: Vice City
Poprzednia: Bez wyjścia? Następna:
kupno Klubu Malibu Klub Malibu (VC - HUD).gif Strzelec

Więcej w Fandom

Losowa wiki