Fandom

GTA Wiki

Beverly Johnson

6721stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

POSTAĆ
Beverly Johnson
Beverly Johnson (SA).jpg
Zdjęcie przedstawiające Beverly Johnson
Występuje w
GTA San Andreas
Płeć Kobieta
Zmarła w 1992 w Ganton, Los Santos, San Andreas
Dom Dom Johnsonów w Ganton,
Los Santos, San Andreas
Narodowość Amerykanka
Rodzina Carl Johnson, Sean Johnson, Brian Johnson (synowie), Kendl Johnson (córka)

Beverly Johnson – epizodyczna postać z Grand Theft Auto: San Andreas i The Introduction.

Beverly jest czarnoskórą kobietą, matką Carla, Briana, Seana i Kendl. Wiadomo o niej tyle, że mieszkała w starym, drewnianym Domu Johnsonów na Grove Street w Los Santos oraz miała męża, który bił Seana[1]. Nie wiadomo z kolei nic na temat jej stosunku odnośnie śmierci Briana i wyjazdu Carla do Liberty City oraz do gangu rodzin z Grove Street.

Ginie w 1992 roku w swoim własnym domu, w wyniku ostrzału osiedla przez gang Ballas. Ale jak się potem okazuje, w jej śmierć zamieszani byli też Melvin Harris i Lance Wilson. Została pochowana na cmentarzu w Vinewood.

Ciekawostki Edytuj

  • W domu Johnsonów na ścianie wisi portret pewnej tajemniczej kobiety, możliwe, że to własnie Beverly. Niektórzy gracze zauważyli podobieństwo do prostytutki kręcącej się w Las Venturas.
  • W misji Dziewiątki i kałachy Emmet po postrzeleniu butelek przez Carla mówi: Ach, Beverly byłaby z ciebie taka dumna chłopcze. Oznacza to, że musiała pochwalać gang Rodzin Grove Street.
  • Kiedy CJ mieszkał w Liberty City, Beverly mogła być poważnie chora, ponieważ musiała iść na operację. Wspomina o tym Sweet w misji Los Desperados[2].
  • Prawdopodobnie zamiast Beverly Johnson miał zginąć Sweet. Mówi o tym Ryder w misji Przejażdżka[3]. Świadczy również o tym fakt że po śmierci Seana gang Rodzin z Grove Street najprawdopodobniej przestałby istnieć (co było na rękę C.R.A.S.H. i Ballasom) podczas gdy śmierć Beverly nie przyniosła ze sobą prawie żadnych konsekwencji.
  • Beverly miała nieznanego męża który bił Seana (prawdopodobnie tylko jego).

Przypisy

  1. Wyjawia on to Melvinowi Harrisowi w The Introduction.
  2. Fragment misji Los Desperados:
    Sweet: Gdy Mama musiała iść na operację, rabowałem, byśmy mieli na chleb.
  3. Fragment misji Przejażdżka:
    Ryder: Wszyscy musimy o tym pogadać! Chcieli dorwać Sweeta!

Więcej w Fandom

Losowa wiki