Wikia

GTA Wiki

Beverly Johnson

Dyskusja0
5428stron na
tej wiki
POSTAĆ
Beverly Johnson
Beverly Johnson (SA)
Zdjęcie przedstawiające Beverly Johnson
Występuje w
GTA San Andreas
Płeć Kobieta
Zmarła w 1992 w Ganton, Los Santos, San Andreas
Dom Dom Johnsonów w Ganton,
Los Santos, San Andreas
Narodowość Amerykanka
Rodzina Carl Johnson, Sean Johnson, Brian Johnson (synowie), Kendl Johnson (córka)

Beverly Johnson – epizodyczna postać z Grand Theft Auto: San Andreas i The Introduction.

Beverly jest czarnoskórą kobietą, matką Carla, Briana, Seana i Kendl. Wiadomo o niej tyle, że mieszkała w starym, drewnianym Domu Johnsonów na Grove Street w Los Santos oraz miała męża, który bił Seana[1]. Nie wiadomo z kolei nic na temat jej stosunku odnośnie śmierci Briana i wyjazdu Carla do Liberty City oraz do gangu Rodziny z Grove Street (uniwersum 3D).

Ginie w 1992 roku w swoim własnym domu, w wyniku ostrzału osiedla przez gang Ballas. Ale jak się potem okazuje, w jej śmierć zamieszani byli też Melvin Harris i Lance Wilson. Została pochowana na cmentarzu w Vinewood.

Ciekawostki Edytuj

  • W domu Johnsonów, na ścianie wisi portret pewnej tajemniczej kobiety, możliwe że to własnie Beverly. Niektórzy gracze zauważyli podobieństwo do prostytutki kręcącej się w Las Venturas.
  • Na jednym ze spolszczeń w misji Dziewiątki i kałachy, Emmet po postrzeleniu butelek przez Carla mówi: Ach, Beverly byłaby z ciebie taka dumna chłopcze. Oznacza to, że musiała pochwalać gang Rodzin Grove Street.

Przypisy

Więcej od Wikii

Losowa wiki