Wikia

GTA Wiki

Bernie Crane

Dyskusja0
5420stron na
tej wiki
POSTAĆ
Florian Cravic
Bernie Crane (IV)
Występuje w
GTA IV
Aka Bernie Crane
Płeć Mężczyzna
Urodzony w 1978 w Jugosławii
Dom Middle Park West, Algonquin, Liberty City
Narodowość Serb
Związki Bryce Dawkins, Niko Bellic, Roman Bellic
Głos Timothy J. Alex

Florian Cravic (znany pod nazwiskiem Bernie Crane) – postać występująca w Grand Theft Auto IV.

Florian, wraz z Niko, Darko i innymi dwunastoma żołnierzami uczestniczył w misji na terytorium wroga (podczas wojny). Jednak, jeden z żołnierzy zdradził resztę - cała piętnastka została zaatakowana. Przeżyli tylko Florian, Darko i Niko - inni zostali zabici.

Po wojnie trójka ocalałych rozdzieliła się. Cravic przeniósł się do Liberty City, myśląc, że zostanie tam zaakceptowany taki jaki jest. Na imprezie w klubie Hercules, poznał zastępcę burmistrza - Bryce'a Dawkinsa, z którym później zaczął się umawiać.

W pogoni za Florianem (to był jeden z kilku powodów podróży) Niko przybył do Liberty City i zaczął go szukać. Dopiero Ray Boccino poinformował go, że zna jego znajomego Talbota. Przy pomocy Romana, Talbot został przekonany do pokazania drogi krewnym. Po przybyciu do mieszkania Floriana, Niko niszczy drzwi i zaczyna do niego celować. Na to Florian mówi, że myślał, że to Niko zdradził oddział podczas wojny. Po przekonaniu się, że Cravic był niewinny, Niko opuszcza mieszkanie, przysięgając, że znajdzie ostatniego żołnierza Darko.

Później Florian skontaktował się z Niko - potrzebował jego pomocy. Bernie był straszony przez pewnego człowieka - Niko pomógł mu go wywabić, a później zabić. Następnie Bellic towarzyszył Florianowi w rozmowie z członkami rosyjskiej mafii - grozili oni, że ujawnią związek Berniego i Bryce'a Dawkinsa. Rosjanie zdecydowali ujawnić związek - nie zdążyli tego zrobić, zostali zabici przez Niko. Później, Bernie zaprosił Niko na przejażdżkę łodzią. Zostali zaatakowani przez Rosjan - Niko pomógł Florianowi się ich pozbyć. W podzięce za pomoc otrzymaną od Niko, Bernie podarował Bellicowi samochód Bryce'a - Infernusa. Florian uczestniczył także w ślubie Romana i Mallorie.

Ciekawostki Edytuj

  • Gdy Niko i Bernie wejdą na motor, Bernie ma na sobie unikalny, różowy kask.
  • Bernie ma bliznę na lewej brwi - taką samą ma Niko.
  • Bernie, gdy był młody, chciał zostać zapaśnikiem.
  • Jego ulubionym radiem jest K109 The Studio, po jego włączeniu przy obecności Bernie'go, odpowie pozytywnie.
  • Jeżeli Niko uderzy Floriana jego głos podczas krzyku będzie kobiecy.
  • Florian występuje też w GTA Lost and Damned. Podczas pobocznej misji Thomasa Stubsa III słychać jego głos. Po tej misji, jeżeli zadzwoni na pewien numer będzie mógł podsłuchiwać co mówi Crane podczas przejażdżek w samochodzie z Brycem Dawkinsem dzięki ukrytemu podsłuchowi.

Występowanie w misjach Edytuj

Więcej od Wikii

Losowa wiki