Fandom

GTA Wiki

Bernie Crane

6722strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

POSTAĆ
Florian Cravic
Bernie Crane (IV).jpg
Występuje w
GTA IV
Aka Bernie Crane
Płeć Mężczyzna
Urodzony w 1978 w Jugosławii
Dom Middle Park West, Algonquin, Liberty City
Narodowość Serb
Związki Bryce Dawkins, Niko Bellic, Roman Bellic
Głos Timothy J. Alex

Florian Cravic (znany pod nazwiskiem Bernie Crane) – postać występująca w Grand Theft Auto IV.

Przeszłość Edytuj

Florian, wraz z Niko, Darko i innymi dwunastoma żołnierzami uczestniczył w misji na terytorium wroga (podczas wojny). Jednak, jeden z żołnierzy zdradził resztę - cała piętnastka została zaatakowana. Przeżyli tylko Florian, Darko i Niko - inni zostali zabici.

Po wojnie trójka ocalałych rozdzieliła się. Cravic przeniósł się do Liberty City, myśląc, że zostanie tam zaakceptowany taki jaki jest. Na imprezie w klubie Hercules, poznał zastępcę burmistrza - Bryce'a Dawkinsa, z którym później zaczął się umawiać.

Zdarzenia z gry Edytuj

W pogoni za Florianem (to był jeden z kilku powodów podróży) Niko przybył do Liberty City i zaczął go szukać. Dopiero Ray Boccino poinformował go, że zna jego znajomego Talbota. Przy pomocy Romana, Talbot został przekonany do pokazania drogi krewnym. Po przybyciu do mieszkania Floriana, Niko niszczy drzwi i zaczyna do niego celować. Na to Florian mówi, że myślał, że to Niko zdradził oddział podczas wojny. Po przekonaniu się, że Cravic był niewinny, Niko opuszcza mieszkanie, przysięgając, że znajdzie ostatniego żołnierza Darko.

Później Florian skontaktował się z Niko - potrzebował jego pomocy. Bernie był straszony przez pewnego człowieka - Niko pomógł mu go wywabić, a później zabić. Następnie Bellic towarzyszył Florianowi w rozmowie z członkami rosyjskiej mafii - grozili oni, że ujawnią związek Berniego i Bryce'a Dawkinsa. Rosjanie zdecydowali ujawnić związek - nie zdążyli tego zrobić, zostali zabici przez Niko. Później, Bernie zaprosił Niko na przejażdżkę łodzią. Zostali zaatakowani przez Rosjan - Niko pomógł Florianowi się ich pozbyć. W podzięce za pomoc otrzymaną od Niko, Bernie podarował Bellicowi samochód Bryce'a - Infernusa. Florian uczestniczył także w ślubie Romana i Mallorie.

Kartoteka Edytuj

Nagłówek bazy LCPD (IV).png

NAZWISKO Crane
IMIĘ Bernie
WIEK 30
MIEJSCE URODZENIA Nieznane
POWIĄZANIA brak danych
REJESTR PRZEST. 2003 – Podejrzane zachowanie: Nakłanianie do prostytucji
2004 – Posiadanie substancji niedozwolonej: Ekstazy
ADNOTACJE Znany jako Florian Cravic.
Odwiedza gejowskie kluby nocne.
Obecnie przebywa w Middle Park West.
Rozkaz z biura burmistrza mówi żeby nie aresztować go ani nie nękać w jakikolwiek sposób.

SURNAME Crane
FIRST NAME Bernie
AGE 30
PLACE OF BIRTH Unknown
AFFILIATIONS N/A
CRYMINAL RECORD 2003 – Loitering: Prostitution Solicitation
2004 – Possession Controlled Substance: Ecstasy
NOTES AKA Florian Cravic.
Involved in the gay nightclub scene.
Currently resides in Middle Park West.
Order from Mayor's office not to arrest or harass in any way.

Występowanie w misjach Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Gdy Niko i Bernie wejdą na motor, Bernie ma na sobie unikalny, różowy kask.
  • Bernie ma bliznę na lewej brwi - taką samą ma Niko.
  • Bernie, gdy był młody, chciał zostać zapaśnikiem.
  • Jego ulubionym radiem jest K109 The Studio, po jego włączeniu przy obecności Bernie'go, odpowie pozytywnie.
  • Jeśli Niko uderzy Floriana jego głos podczas krzyku będzie kobiecy.
  • Florian występuje też w GTA Lost and Damned. Podczas pobocznej misji Thomasa Stubsa III słychać jego głos. Po tej misji, jeżeli zadzwoni na pewien numer będzie mógł podsłuchiwać co mówi Crane podczas przejażdżek w samochodzie z Brycem Dawkinsem dzięki ukrytemu podsłuchowi.
  • W wersji beta mogło być możliwe przyjacielskie spotkanie się z Florianem, jednak pomysł został odrzucony.
  • Bernie porusza się jak przechodnie będący kobietami.
  • Nie zawsze ma on zniewieściały głos. Kiedy Niko w misji Weekend at Florian's celuje w niego z pistoletu, możemy usłyszeć jego normalny, męski głos.
  • Figuruje w policyjnej bazie danych. Możemy się z niej dowiedzieć, że uprawiał prostytucję, a także zażywał ekstazy. Prawdopodobnie dzięki Bryce'owi Dawkinsowi uniknął aresztu. Dowiadujemy się z niej także że ma 30 lat.
  • W mieszkaniu Berniego znajduje się sparodiowany obraz autorstwa Michała Anioła - Stworzenie Adama.

Więcej w Fandom

Losowa wiki