FANDOM

Berkley – wspominana postać z Grand Theft Auto: San Andreas. Posiada własny sklep z elektroniką Berkley's RC Shop, który wykorzystuje pojazdy RC, furgonetki.

Berkley jest rywalem Zero w dziedzinie elektroniki od czasu, kiedy to został pokonany w konkursie naukowym. W 1992 roku wraca do San Fierro, by zrujnować Zero's RC Shop za pomocą samolocików i zostać monopolistą w swojej dziedzinie w San Andreas. Jednak dzięki pomocy Carla Johnsona, Zero udaje się pokonać Berkleya i po przegraniu w pojedynku na makiecie pola z dwiema bazami wojskowymi, opuszcza miasto.

Mimo opuszczenia San Fierro Berkley nie odpuszcza i kontynuuje swoją rywalizację z Zerem. Później, gdy CJ, Zero i Triady biorą udział w napadzie na Pałac Caliguli, Zero niezamierzenie mówi Berkleyowi o napadzie. Berkley zaś powiadamia policję, przez co cały napad zostaje utrudniony, lecz mimo to kończy się powodzeniem. Gdy Carl dowiaduje się, że Zero powiedział Berkleyowi o napadzie, uderza go w twarz.

Wcześniej w internecie krążyły pogłoski, że Berkley jest właścicielem firmy Top Fun, która rozprowadzała zabawki (m.in. samolociki z bombami) w Liberty City i Vice City.