Fandom

GTA Wiki

Bedford Point

6720stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Bedford Point (III).jpg

Bedford Point w nocy, 2001.

Bedford Point (III - 2).jpg

Widok na dzielnicę.

Bedford Point – dzielnica, położona w południowo-zachodniej części wyspy Staunton w Liberty City. Graniczy z Torrington od wschodu oraz z parkiem Belleville od północy.

Dzielnica ta jest finansowym i kulturowym sercem miasta. Znajdują się tutaj najwyższe jego wieżowce, jak również i galeria sztuki czy kino. W dzielnicy nie istnieje żadna aktywność gangów poza Hyaku Dojo, kontrolowanym przez Yakuzę.

Centrum dzielnicy jest odpowiednikiem prawdziwego Times Square, położonego w Nowym Jorku (z charakterystycznym przecięciem się dwóch ulic). Znajduje się tutaj wiele znaków, reklamujących wiele biznesów miasta (jak Punk Noodles). Na jednym z budynków zawieszony jest działający zegar cyfrowy, analogowy oraz termometr.

W zachodniej części dzielnicy położona jest baza religijna w mieście – kościół z jego charakterystycznymi dwiema wieżyczkami. W 1998 roku, obok kościoła położony jest cmentarz, na którym pogrzebane zostały niektóre postacie, zabite przez Toniego. W 2001 roku, większość cmentarza (oprócz jednej alejki) zostaje zastąpiona przez budynek opery.

Dodatkowo, w dzielnicy stoi drugi co do wysokości budynek w mieście (w 1998 roku był najwyższy). Znajduje się tutaj także stacja metra - Staunton South.

Biznesy Edytuj

1998 Edytuj

2000 Edytuj

2001 Edytuj

Inne Edytuj

Reklamy Edytuj

1998 Edytuj

2001 Edytuj

Ciekawostki Edytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki