Barbara Schternvart

Dyskusja0
5429stron na
tej wiki
POSTAĆ
Barbara Schternvart
Barbara Schternvart (SA)
Występuje w
GTA San Andreas
Płeć Kobieta
Dom El Quebrados, Tierra Robada
Narodowość Amerykanka
Pojazdy Ranger
Głos Danielle Lee Greaves

Barbara Schternvart – postać występująca w Grand Theft Auto: San Andreas. Jest byłą policjantką mieszkającą w El Quebrados, w hrabstwie Tierra Robada. Jest jedną z potencjalnych dziewczyn Carla Johnsona. Można ją znaleźć przed posterunkiem policji w El Quebrados między godziną 00:00 i 04:00 oraz czasem między 16:00 i 04:00.

Jeśli Carl umawia się z Barbarą, w wypadku złapania go przez policję i dostarczeniu na komendę zachowa on wszystkie bronie które miał do tej pory (straci jedynie pancerz oraz ewentualny specjalny strój). Gdy poziom postępów osiągnie 50%, CJ otrzyma kluczyki do jej Rangera, a gdy osiągnie 100%, do garderoby zostanie dostarczony mundur policyjny. Barbara będzie chciała zaprosić protagonistę "na kawę" gdy pasek postępu przekroczy 60%.

Barbarze głosu użyczyła Danielle Lee Greaves.

Typy randek Edytuj

Przejażdżka Edytuj

Barbara lubi gdy Carl jeździ zgodnie z innymi, nie za szybko lecz nie za wolno.

Wyjście do restauracji Edytuj

Barbara lubi jeść w miejscach oznaczonych na radarze różową ikoną napoju. Jedno takie jest na zachód od El Quebrados.

Wyjście do klubu Edytuj

Aby zatańczyć z Barbarą trzeba odbyć długą podróż autem, lub samolotem z Verdant Meadows po ukończeniu Szkoły pilotażu. Można wybrać klub w San Fierro, albo w Las Venturas. Gracz musi zdobyć 3000 albo więcej punktów by ją zadowolić.

Ciekawostki Edytuj

  • Z Barbarą jest związany bug, w którym przed pierwszą rozmową z CJ-em zacznie bić przechodnia, a potem zacznie strzelać w gracza.
  • Jest to jedyna kobieta-oficer w uniwersum 3D
  • Na przedniej tablicy rejestracyjnej Rangera Barbary widnieje napis CUFFS.