Fandom

GTA Wiki

Bank Van Theft!

6721stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

MISJA
Bank Van Theft!
Bank Van Theft! (3).jpg
Protagonista przejmuje furgonetkę bankową
Gra Grand Theft Auto 2
Dla Zaibatsu (GTA2 - HUD).gif Zaibatsu
Lokalizacja czerwona budka w Zaibatsu HQ, Downtown, Anywhere City
Cel przejęcie furgonetki z pieniędzmi
Nagroda $60 000
Wymagania respekt +5 dla gangu Zaibatsu
Niezaliczenie zniszczenie furgonetki bankowej

Bank Van Theft! – jedna z siedmiu misji dla Zaibatsu w Downtown w Grand Theft Auto 2.

Solucja Edytuj

Trey potrzebuje używanych pieniędzy do swojego biznesu narkotykowego. Akurat po mieście ma przejeżdżać furgonetka bankowa - naszym zadaniem jest jej kradzież. Najpierw, jedziemy na miejsce postoju furgonetki, czekamy, aż wsiądzie do niej kierowca i przejmujemy ją, zanim odjedzie (jeśli odjedzie, czekamy, aż zatrzyma się na czerwonym świetle). Kradzież ciężarówki to jeszcze nie koniec misji - po jej przejęciu zostaniemy zaatakowani przez trzech gangsterów z Yakuzy, ścigających nas Miarami. Jeden z nich ma wyrzutnię rakiet, pozostali dwaj - karabiny maszynowe. Dopóki jednak będziemy jechali z prędkością maksymalną pojazdu, nie wysiądą z pojazdów. Uważając, aby nie zajechali nam drogi, odstawiamy furgonetkę do garażu. Na końcu będziemy musieli pozbyć się ścigających nas gangsterów z Yakuzy - znajdujemy jakiś pojazd i rozjeżdżamy ich, jeżdżąc wokół nich (jeśli pojedziemy jechać prosto na nich, będziemy łatwym celem).

Scenariusz Edytuj

Galeria Edytuj

Przykładowe przejście misji Edytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki