Wikia

GTA Wiki

Bang Bang

Dyskusja0
5082strony na
tej wiki
MISJA
Bang Bang
(pol. Pierdut)
Bang Bang (15)
Zniszczenie celu nr 3 - samolotu
Gra Grand Theft Auto IV: The Ballad of Gay Tony
Dla Anthony Prince (TBGT - HUD) Anthony Prince
Lokalizacja dom Tony'ego Prince'a w Suffolk,
Algonquin, Liberty City
Cel zniszczenie trzech celów
Nagroda $2 500
Wymagania Practice Swing, Chinese Takeout, godzina 7:00 - 19:00
Odblokowuje Boulevard Baby, Frosting on the Cake
100% czas: poniżej 5:00
obrażenia gracza: do 50%
użycie tylko 5 bomb
Niezaliczenie zmarnowanie wszystkich ładunków wybuchowych, ucieczka pociągu, odlot samolotu

Bang Bang – misja w GTA: The Ballad of Gay Tony, czwarta lub piąta dla Anthony'ego Prince'a.

Solucja Edytuj

W apartamencie Tony'ego Luis znajduje jego przyjaciela, Evana. Po krótkiej rozmowie ten mówi Luisowi, że Tony znajduje się w swej sypialni. Protagonista znajduje Tony'ego leżącego na łóżku. Budzi go zimnym strumieniem wody. Tony wspomina o ładunkach wybuchowych - Luis jest zdenerwowany, że Prince nic mu o nich nie powiedział. Wtedy, Tony przechodzi do sedna sprawy - Rocco zamierza zniszczyć kluby nocne Tony'ego, aby dostać pieniądze z odszkodowania. Aby temu zapobiec, Tony ma zamiar zająć się problemami Rocco. Luis boi się, że Tony w takim stanie może zrobić sobie coś złego - powala go więc i chce zakończyć, co zaczął Tony. Ładunki wybuchowe zabrane przez Luisa to Sticky Bombs - przyklejają się one do każdej powierzchni, odpalamy je, wciskając strzałkę w dół. Na początku, wsiadamy do samochodu po prawej - jest to Buffalo, o wiele szybsze od stojącego obok Schaftera. Pierwszym celem jest operator dźwigu na niedalekim placu budowy. Podjeżdżamy tam, wysiadamy z pojazdu, rzucamy trzy bomby na oznaczony dźwig, odchodzimy i odpalamy ładunek. Po zniszczeniu dźwigu, wracamy do pojazdu i jedziemy do następnego celu - jest to pociąg. Jedziemy na północ do znacznika, po drodze rozbijając szybę kierowcy. Po dojechaniu do znacznika, nie zatrzymując się, wjeżdżamy na tory przez dziurę w murze. Po chwili pojawi się pociąg - podjeżdżamy do jego prawej strony, rzucamy jedną bombę, czekamy, aż pociąg przejedzie i ją detonujemy. Po zniszczeniu pociągu (musimy to zrobić wystarczająco szybko) lokalizujemy dziurę w barierce po naszej prawej stronie i wyjeżdżamy przez nią na ulicę. Innym sposobem na zniszczenie pociągu jest opuszczenie pojazdu jeszcze przed znacznikiem, wejście w znacznik pieszo i rzucenie bomby na wyjeżdżający z tunelu pociąg. Niezależnie od metody, po zniszczeniu drugiego celu musimy się zająć celem trzecim - prywatnym odrzutowcem. W tym celu, musimy dostać się na lotnisko - najlepsza droga to po kolei - Frankfort Avenue -> Topaz Street -> Columbus Avenue -> Kunzite Street -> Algonquin Bridge i prosto na lotnisko. Gdy dotrzemy na lotnisko, wjeżdżamy na jego płytę, podjeżdżamy do samolotu tak jak na screenie 14., podkładamy jedną bombę, a gdy samolot trochę się od nas oddali, detonujemy ją. Teraz musimy wydostać się z lotniska, uważając na policję (4. poziom). Po opuszczeniu płyty lotniska spadnie on do poziomu 2. - zgubienie policji nie powinno sprawić trudności.

Ciekawostki Edytuj

  • Buffalo, które stoi przed nami po rozpoczęciu misji ma unikalny niebieski kolor. Tego pojazdu w takim kolorze nie zdobędziemy nigdzie indziej.

Scenariusz Edytuj

Galeria Edytuj

Przykładowe przejście przez gtanet Edytuj

Misje w Grand Theft Auto IV: The Ballad of Gay Tony
Poprzednia: Bang Bang Następna:
Anthony Prince (TBGT - HUD) Practice Swing
Anthony Prince (TBGT - HUD) Chinese Takeout
Anthony Prince (TBGT - HUD) Boulevard Baby
Anthony Prince (TBGT - HUD) Frosting on the Cake

Więcej od Wikii

Losowa wiki