FANDOM

Bad Standing – misja w Grand Theft Auto IV: The Lost and Damned. Piąta i ostatnia dla Jima Fitzgeralda.

Solucja Edytuj

Podczas przerywnika Ray spotyka się z Johnnym, Jimem, Terrym i Clayem, a następnie mówi im o lokalizacji Briana. Po przerywniku wsiadamy na motocykl Johnny'ego i jedziemy pod kryjówkę Briana. Po dotarciu na miejsce wjeżdżamy w znacznik. Po przerywniku mamy 2 sposoby na zaliczenie misji:

Wersja A Edytuj

Wchodzimy do kryjówki Briana i zabijamy wszystkich wewnątrz, uważając na ich strzały. Chowamy się za wszystkim, co możliwe, a także zbieramy bronie po zabitych przeciwnikach. Wchodzimy na piętro mieszkania i znajdujemy Briana - nie ma broni, więc zabijamy go.

Wersja B Edytuj

Po przerywniku wyjmujemy granaty i wrzucamy je do okna domu Briana. Brian wsiądzie na swój motocykl i zacznie uciekać. Wsiadamy na motocykl Johnny'ego, ścigamy Briana i zabijamy go. Nie powinno być z tym problemów, gdyż porusza się on dość wolno.

Ciekawostki Edytuj

  • Po otoczeniu Briana w jego domu gracz nie musi go zabijać – może również darować mu życie. Wtedy Brian pojawi się później jako przypadkowa postać.
  • Jeśli gracz zmusi Briana do ucieczki na motocyklu, ten podczas ucieczki będzie rozjuszał Johnny'ego, obrażając go, a także wykrzykując teksty na temat romansu Billy'ego i Ashley. Jednak podczas wykrzykiwania tych tekstów nie będą się pojawiać do nich napisy.
  • Jeśli gracz zabije Briana poprzez wykonanie egzekucji, tuż przed śmiercią Brian powie do Johnny'ego „Pierdol się”, lecz wtedy nie pojawią się żadne napisy.

Galeria Edytuj

EN Wykonanie: GTA Series Videos PC
Poczekaj, aż strona się załaduje.

Misje w Grand Theft Auto IV: The Lost and Damned
Poprzednia: Bad Standing Następna:
Jim Fitzgerald (TLaD - HUD) End of Chapter Ray Boccino (TLaD - HUD) Diamonds in the Rough
Ashley Butler (TLaD - HUD) Roman's Holiday