Wikia

GTA Wiki

Bad Pimpin'

Dyskusja0
5414stron na
tej wiki
MISJA
Bad Pimpin'
(pol. Niedobry alfons)
Bad Pimpin' (10)
Mike odwiedza kryjówkę zamachowcy
Gra Grand Theft Auto Advance
Dla Asuka Kasen (A - HUD) Asuka Kasen
Lokalizacja willa Asuki w Bedford Point,
Wyspa Staunton, Liberty City
Cel zabicie konkurencyjnego alfonsa
Nagroda $15 000
Wymagania Down The River
Odblokowuje Mystery Killer,
dostęp do Shoreside Vale,
możliwość zapisu w nowej kryjówce,
szósty poziom złej sławy
Niezaliczenie upływ czasu (2:00),
śmierć trzech prostytutek Asuki

Bad Pimpin' – misja w Grand Theft Auto Advance, ostatnia na Wyspie Staunton, siódma dla Asuki Kasen.

Solucja Edytuj

Asuka ma dla Mike'a informacje o Vinniem, ale najpierw chce, aby wykonał dla niej ostatnie zlecenie. Polega ono na pozbyciu się alfonsa, który przystawia się do prostytutek Yakuzy.

Alfons wraz ze swoją czteroosobową obstawą czeka na nas w Newport. Jedziemy na miejsce, wchodzimy w znacznik, po czym zabijamy ich wszystkich. Uważamy, aby nie zabić zbyt wielu kręcących się po okolicy prostytutek – śmierć trzech z nich spowoduje niezaliczenie misji. Po wykonaniu zadania wracamy do willi Asuki. Podczas cut-scenki wyzna ona Mike'owi swoje uczucia i zaprosi go do sypialni.

Po wyjściu z domu Asuki na radarze pojawi się lokalizacja domu pirotechnika, który wykonał bombę, która zabiła Vinniego. Jedziemy tam i przed wejściem w znacznik przygotowujemy sobie szybki samochód. Na miejscu znajdziemy zwłoki pirotechnika pośród ogólnego nieładu, jak również i pager z wiadomością o spotkaniu, które ma się odbyć w Wichita Gardens w Shoreside. Po zakończeniu przerywnika wsiadamy do przygotowanego pojazdu i kierujemy się na północny zachód, na most prowadzący do Shoreside.

Na dojechanie do Shoreside mamy dwie minuty, dodatkowo będą nas ścigać samochody Mafii, jak również i policja (otrzymamy czwarty stopień poszukiwań). Jeśli pomimo przeszkód uda się nam dojechać na drugą stronę mostu, misja zakończy się powodzeniem.

Scenariusz Edytuj

Galeria Edytuj

EN Wykonanie: GTASeriesVideos GBA

Misje w Grand Theft Auto Advance
Poprzednia: Bad Pimpin' Następna:
Asuka Kasen (A - HUD) Down The River Cisco (A - HUD) Mystery Killer

Więcej od Wikii

Losowa wiki