FANDOM

Bad Pimpin' – misja w Grand Theft Auto Advance, ostatnia na Wyspie Staunton, siódma dla Asuki Kasen.

Solucja Edytuj

Asuka ma dla Mike'a informacje o Vinniem, ale najpierw chce, aby wykonał dla niej ostatnie zlecenie. Polega ono na pozbyciu się alfonsa, który przystawia się do prostytutek Yakuzy.

Alfons wraz ze swoją czteroosobową obstawą czeka na nas w Newport. Jedziemy na miejsce, wchodzimy w znacznik, po czym zabijamy ich wszystkich. Uważamy, aby nie zabić zbyt wielu kręcących się po okolicy prostytutek – śmierć trzech z nich spowoduje niezaliczenie misji. Po wykonaniu zadania wracamy do willi Asuki. Podczas cut-scenki wyzna ona Mike'owi swoje uczucia i zaprosi go do sypialni.

Po wyjściu z domu Asuki na radarze pojawi się lokalizacja domu pirotechnika, który wykonał bombę, która zabiła Vinniego. Jedziemy tam i przed wejściem w znacznik przygotowujemy sobie szybki samochód. Na miejscu znajdziemy zwłoki pirotechnika pośród ogólnego nieładu, jak również i pager z wiadomością o spotkaniu, które ma się odbyć w Wichita Gardens w Shoreside. Po zakończeniu przerywnika wsiadamy do przygotowanego pojazdu i kierujemy się na północny zachód, na most prowadzący do Shoreside.

Na dojechanie do Shoreside mamy dwie minuty, dodatkowo będą nas ścigać samochody Mafii, jak również i policja (otrzymamy czwarty stopień poszukiwań). Jeśli pomimo przeszkód uda się nam dojechać na drugą stronę mostu, misja zakończy się powodzeniem.

Scenariusz Edytuj

Galeria Edytuj

EN Wykonanie: GTASeriesVideos GBA
Poczekaj, aż strona się załaduje.

Misje w Grand Theft Auto Advance
Poprzednia: Bad Pimpin' Następna:
Asuka Kasen (A - HUD) Down The River Cisco (A - HUD) Mystery Killer