Wikia

GTA Wiki

Back o Beyond

Dyskusja2
5427stron na
tej wiki
Back o Beyond (SA)

Fragment Back o Beyond z widokiem na jezioro

Back o Beyond – część Flint County, uznawane za jedno z najdziwniejszych miejsc w San Andreas. Całkowicie pokryte lasem, który przecina tylko kilka dróg. Przez lasy prowadzą nieutwardzone drogi leśne.

Ludzie Edytuj

Ludzi możemy spotkać tylko na drogach, po których się poruszają. Czasami możemy spotkać ich chodzących przy postojach na autostradzie wiodącej z Los Santos do San Fierro. Na jednym z postojów stoi ciężarówka z Hot-dogami.

Ukształtowanie terenu Edytuj

Teren tej części stanu jest położony wysoko. Na granicy z morzem są wysokie klify. Niedaleko autostrady jest duże wzniesienie, które przecina poziom chmur. Na północy są duże wzniesienia z jednolitych, nagich bloków skalnych. Całe to miejsce jest pokryte lasem o wysokich drzewach, przypominającymi sekwoje.

Pojazdy Edytuj

Po okolicy jeżdżą traktory, rowery i niektóre pojazdy osobowe. W lesie możemy znaleźć kilka quadów, rowerów oraz "pojazdy widmo", czyli zniszczone Sadlery i Glendaly.

Ciekawostki Edytuj

  • Jest to opuszczone miejsce. Po hrabstwie rozrzucone są opuszczone drewniane domy.
  • W pobliżu jeziorka jest "wodny filtr skalny". Po jednej stronie woda jest brudna, a po drugiej oddzielonej skałami - krystalicznie czysta.
  • Wzniesienie, pod którym przebiega tunel autostradowy, przypomina plemnik.

Więcej od Wikii

Losowa wiki