Wikia

GTA Wiki

Back o Beyond

5704strony na
tej wiki
Dyskusja2
Back o Beyond (SA)

Fragment Back o Beyond z widokiem na jezioro

Back o Beyond (w wolnym tłumaczeniu „koniec świata”, at the back of beyond - na końcu świata) – część Flint County, uznawane za jedno z najdziwniejszych miejsc w San Andreas. Całkowicie pokryte lasem, który przecina tylko kilka dróg. Przez lasy prowadzą nieutwardzone drogi leśne.

Ludzie Edytuj

Ludzi możemy spotkać tylko na drogach, po których się poruszają. Czasami możemy spotkać ich chodzących przy postojach na autostradzie wiodącej z Los Santos do San Fierro. Na jednym z postojów stoi ciężarówka z Hot-dogami.

Ukształtowanie terenu Edytuj

Teren tej części stanu jest położony wysoko. Na granicy z morzem są wysokie klify. Niedaleko autostrady jest duże wzniesienie, które przecina poziom chmur. Na północy są duże wzniesienia z jednolitych, nagich bloków skalnych. Całe to miejsce jest pokryte lasem o wysokich drzewach, przypominającymi sekwoje.

Pojazdy Edytuj

Po okolicy jeżdżą traktory, rowery i niektóre pojazdy osobowe. W lesie możemy znaleźć kilka quadów, rowerów oraz „pojazdy widmo”, czyli zniszczone Sadlery i Glendale.

Ciekawostki Edytuj

  • Jest to opuszczone miejsce. Po hrabstwie rozrzucone są opuszczone drewniane domy.
  • W pobliżu jeziorka jest „wodny filtr skalny”. Po jednej stronie woda jest brudna, a po drugiej oddzielonej skałami - krystalicznie czysta.
  • Wzniesienie, pod którym przebiega tunel autostradowy, przypomina plemnik. Jest to kolejny Easter Egg.
  • W nocy świecą się tutaj kamienie, które znajdują się przy brudnym jeziorze.
  • Na tym obszarze dość często występuje mgła.
  • Znajduje się tutaj pełno powyrywanych drzew.
  • Na skałach znajdują się prehistoryczne rysunki.
  • Mapa Back o Beyond kształtem przypomina stopę.
  • Jeden z samochodów widmo stacza się z górki.

Więcej od Wikii

Losowa wiki