Wikia

GTA Wiki

BMX

Dyskusja0
5321stron na
tej wiki
POJAZD
BMX
BMX (SA)
Występuje w
GTA San Andreas
GTA Vice City Stories
GTA V
Typ rower
Zobacz Rower,
Rower górski

BMX – rower występujący w Grand Theft Auto: San Andreas, Grand Theft Auto: Vice City Stories i Grand Theft Auto V. Jedyny pojazd tego typu w drugiej grze. 

W GTA Vice City Stories występują jego dwa warianty: pierwszy "zwykły" rower oraz drugi, który jest koloru różowego, ma koszyk zamocowany na przodzie kierownicy; ma on inne modele i tekstury (według kodu gry są to inne pojazdy), przez co nie można wykonywać misji Mashin' up the Mall i BMX Time Trials przy pomocy różowego modelu. BMX w GTA: Vice City Stories jest większy od tego w GTA: San Andreas.

BMX, oprócz możliwości wykonywania wheelie i stoppie, oferuje także możliwość skakania; w GTA: Vice City Stories wysokość skoku jest niezmienna, w GTA: San Andreas rośnie wraz z umiejętnością jeżdżenia na rowerze. Prędkość BMX-a jest średnia (jest wolniejszy od roweru górskiego, ale szybszy od zwykłego roweru).

Ciekawostki Edytuj

  • BMX, tak jak inne rowery w serii GTA, jest niezniszczalny. Można go jednak zniszczyć, stawiając go na siodełku i kierownicy (wtedy eksploduje). Tak samo można zrobić z niezniszczalnymi schodami lotniskowymi.
  • W GTA Vice City Stories rower ten, jak każdy inny pojazd, można zniszczyć przez rzucenie w niego koktajlem Mołotowa. Pojazd nie wybuchnie, lecz wejście na niego będzie niewykonalne.
  • W GTA San Andreas pojazdu tego (jak każdego innego roweru) nie można przemalować. Możliwość taka pojawiła się w GTA Vice City Stories.

Występowanie Edytuj

Grand Theft Auto: San Andreas

Grand Theft Auto: Vice City Stories

Galeria Edytuj

Przypisy

  1. Rozpoczęcie tej misji będzie możliwe dopiero po ukończeniu misji From Zero to Hero. Wejście na tego BMX-a przed ukończeniem wspomnianej misji nie aktywuje Mashin' up the Mall.

Więcej od Wikii

Losowa wiki