Fandom

GTA Wiki

BF-400

6919stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
POJAZD
BF-400
BF400
BF-400 (SA).jpg
Występuje w
GTA San Andreas
GTA V
Typ motocykl
Producent Nagasaki
Przypomina Honda VFR400 (SA)
KTM 450 Rally (V)
Tuning Los Santos Customs, Beeker's Garage (V)

BF-400 – motocykl występujący w Grand Theft Auto: San Andreas i Grand Theft Auto V.

Grand Theft Auto San Andreas Edytuj

Motocykl ten jest wzorowany na Hondzie VFR400. Wygląd tego motocyklu jest podobny do innych pojazdów tego typu (PCJ-600 i FCR-900), BF-400 jest jednak węższy i ma cieńsze opony. Tak samo jak FCR-900, BF-400 występuje w trzech wersjach:

  1. Pierwszy wariant jest streetfighterem, nie posiada szyby.
  2. Drugi wariant nie ma części chroniących silnik.
  3. Trzeci wariant ma części chroniące silnik.

BF-400 jest najwolniejszy z trzech motocykli tego typu występujących w grze, może jednak rozpędzić się do prędkości PCJ-600, jednak zajmie to mu więcej czasu. Jest lżejszy od innych motocykli, co pozwala mu lepiej wchodzić w zakręty.

Grand Theft Auto V Edytuj

W GTA V motocykl ten został dodany w aktualizacji Karkołomne wyczyny, a produkowany jest przez firmę Nagasaki. Wzorowany na KTM 450 Rally dysponuje bardzo dobrą prędkością maksymalną i dobrym przyspieszeniem. Posiada też dobrej jakości hamulce i dobrą przyczepność. Motocyklem tym mogą jechać jednocześnie dwie osoby. Poza podstawowymi modyfikacjami można mu dodać malowania firmowe.

Występowanie Edytuj

Grand Theft Auto: San Andreas

Grand Theft Auto Online

CiekawostkiEdytuj

  • BF-400 posiada 2 lampy. Obie świecą, jednak smuga światła wychodzi z tylko jednej lampy - lewej.

Więcej w Fandom

Losowa wiki