Fandom

GTA Wiki

Awantura w barze

6723strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

MISJA
Awantura w barze
(ang. Bar Brawl)
Awantura w barze (5).jpg
Rozmowa z właścicielem baru
Gra Grand Theft Auto: Vice City
Dla Tommy Vercetti (VC - HUD).gif Tommy Vercetti
Lokalizacja willa Vercettiego na Wyspie Starfish, Vice City
Cel wymuszenie zapłaty haraczu od baru
Nagroda $4 000
Wymagania Wymuszenie
Odblokowuje Gliniarnia,
S.P.A.S. 12 dostępny w sklepie z bronią
Niezaliczenie upłynięcie limitu czasowego (5:00)

Awantura w barze – druga misja w Grand Theft Auto: Vice City, wykonywana dla samego Tommy'ego Vercettiego.

Solucja Edytuj

Lance informuje Tommy'ego o małym problemie - jeden z barów na Ocean Drive nie chce zapłacić za ochronę, licząc że ochroni ich miejscowa firma ochroniarska. Mówi mu też, że to "odkręci" - Tommy nie chce jednak o tym słyszeć i zapowiada, że sam się tym zajmie.

Wsiadamy do podstawionego pod willę Sentinela, czekamy aż zrobią to też nasi ludzie i jedziemy do celu - do kawiarenki Front Page Café. Wysiadamy z wozu i zabijamy dwóch ochroniarzy, stojących przed kawiarnią, po czym wchodzimy do środka i stajemy w znaczniku. Właściciel lokalu powie nam, że ochroniarze, których zabiliśmy, należeli do firmy DBP Security.

Po zakończeniu rozmowy, uruchomi się zegar, odliczający od pięciu minut. Ochroniarze zostali ostrzeżeni, i w tym czasie ulotnią się - tak więc nie tracąc czasu, jedziemy do siedziby firmy i zabijamy wszystkich, oznaczonych strzałkami. Dobrym sposobem na nich jest użycie granatu. Gdy pozbędziemy się wszystkich, okaże się że dwóch ochroniarzy uciekło na motocyklach. Doganiamy ich i zabijamy - możemy to zrobić od razu lub jechać za nimi w okolice latarni morskiej, gdzie zsiądą z motocykli. Gdy motocykliści będą martwi, misja zakończy się powodzeniem.

Ciekawostki Edytuj

  • Podczas pościgu za zbiegłymi ochroniarzami, będziemy ścigani przez Securicary, kierowane przez ochroniarzy uzbrojonych w M4. Możemy ich zabić, co poskutkuje wzrostem stanu konta o $1 000.
  • Wraz z momentem zakończenia misji, warunki pogodowe nagle zmienią się.
  • W momencie kiedy nastąpi wybuch, samochód stojący obok zostaje wyrzucony kilka metrów na bok, ale nie zaczyna płonąć.

Scenariusz Edytuj

Galeria Edytuj

PL Wykonanie: GTAVideoPL PC

Misje w Grand Theft Auto: Vice City
Poprzednia: Awantura w barze Następna:
Tommy Vercetti (VC - HUD).gif Wymuszenie Tommy Vercetti (VC - HUD).gif Gliniarnia

Więcej w Fandom

Losowa wiki