FANDOM

Awantura w barze – druga misja w Grand Theft Auto: Vice City, wykonywana dla samego Tommy'ego Vercettiego.

Solucja Edytuj

Lance informuje Tommy'ego o małym problemie - jeden z barów na Ocean Drive nie chce zapłacić za ochronę, licząc że ochroni ich miejscowa firma ochroniarska. Mówi mu też, że to "odkręci" - Tommy nie chce jednak o tym słyszeć i zapowiada, że sam się tym zajmie.

Wsiadamy do podstawionego pod willę Sentinela, czekamy aż zrobią to też nasi ludzie i jedziemy do celu - do kawiarenki Front Page Café. Wysiadamy z wozu i zabijamy dwóch ochroniarzy, stojących przed kawiarnią, po czym wchodzimy do środka i stajemy w znaczniku. Właściciel lokalu powie nam, że ochroniarze, których zabiliśmy, należeli do firmy DBP Security.

Po zakończeniu rozmowy, uruchomi się zegar, odliczający od pięciu minut. Ochroniarze zostali ostrzeżeni, i w tym czasie ulotnią się - tak więc nie tracąc czasu, jedziemy do siedziby firmy i zabijamy wszystkich, oznaczonych strzałkami. Dobrym sposobem na nich jest użycie granatu. Gdy pozbędziemy się wszystkich, okaże się że dwóch ochroniarzy uciekło na motocyklach. Doganiamy ich i zabijamy - możemy to zrobić od razu lub jechać za nimi w okolice latarni morskiej, gdzie zsiądą z motocykli. Gdy motocykliści będą martwi, misja zakończy się powodzeniem.

Ciekawostki Edytuj

  • Podczas pościgu za zbiegłymi ochroniarzami, będziemy ścigani przez Securicary, kierowane przez ochroniarzy uzbrojonych w M4. Możemy ich zabić, co poskutkuje wzrostem stanu konta o $1 000.
  • Wraz z momentem zakończenia misji, warunki pogodowe nagle zmienią się.
  • W momencie kiedy nastąpi wybuch, samochód stojący obok zostaje wyrzucony kilka metrów na bok, ale nie zaczyna płonąć.
  • W tej misji kolory wydają się nienaturalne (trochę ciemne). Nie jest to jednak zależne od karty graficznej, systemu ani innych podzespołów komputera. Gdy ukończymy misję, kolory staną się poprawne.

Scenariusz Edytuj

Galeria Edytuj

PL Wykonanie: GTAVideoPL PC
Poczekaj, aż strona się załaduje.
Misje w Grand Theft Auto: Vice City
Poprzednia: Awantura w barze Następna:
Tommy Vercetti (VC - HUD) Wymuszenie Tommy Vercetti (VC - HUD) Gliniarnia