FANDOM

Avery Carrington – postać występująca w Grand Theft Auto: Vice City i Grand Theft Auto: Liberty City Stories.

Avery jest podstarzałym, pochodzącym z Teksasu, wykonawcą wysokich budowli oraz zleceniodawcą w grze. Zawsze na spotkanie na jego placu budowlanym przyjeżdża w swojej czarnej limuzynie.

W 1986 roku w Vice City rywalizuje z inną firmą budowlaną, której Tommy Vercetti na jego zlecenie niszczy budowę. Sam też stawia budowlę na miejscu starego parku rozrywki, znanego z Grand Theft Auto: Vice City Stories. Jest też mentorem Donalda Love'a, który w 2001 roku jest jedną z najbardziej wpływowych osób w Liberty City. Oprócz tego poprzez Tommy'ego wywołuje wojnę między Kubańczykami, a Haitańczykami, aby taniej wykupić tamtejsze tereny.

W 1998 roku zostaje zabity przez Toniego Ciprianiego na zlecenie własnego ucznia, który chciał zdobyć plany budowy na pewnej ziemi. Póżniej Toni dostarcza zwłoki Avery'ego Donaldowi do jego samolotu, aby ten w trakcie swojej podróży zjadł je.

Oprócz tego wizerunek Avery'ego zdobi jedno z kasyn w Las Venturas, w San Andreas.

Co ciekawe jego wygląd pomiędzy 1986 a 1998 rokiem nic się nie zmienił. Jednak w wersji na telefony komórkowe GTA Liberty City Stories jego wygląd, zwłaszcza ubiór został lekko zmieniony.

Występowanie w misjach Edytuj

Grand Theft Auto Vice City

Grand Theft Auto: Liberty City Stories

Ciekawostki Edytuj

  • Jego zwłoki po śmierci zostały zjedzone przez Donalda Love'a.
  • Avery Carrington nosi perukę, co sugeruje Donald Love w misji Morgue Party Resurrection.
  • Jest właścicielem firmy Shady Acres, a jej reklamę można usłyszeć w Emotion 98.3.
  • Avery jest właścicielem firmy Avery Construction z Blueberry[1].
  • Jego nazwisko prawdopodobnie nawiązuje do Blake'a Carringtona z serialu Dynastia. Obydwaj są bogaci; jedyna różnica miedzy nimi jest taka, że Avery działa w branży budowlanej, a Blake w naftowej. 

Galeria Edytuj

Przypisy