Wikia

GTA Wiki

Avery Carrington

Dyskusja0
5210stron na
tej wiki
POSTAĆ
Avery Carrington
Avery Carrington (VC)
Avery Carrington w roku 1986
Występuje w
GTA Vice City
GTA Liberty City Stories
Płeć Mężczyzna
Urodzony w Teksasie
Zmarł w 1998 w Liberty City
Dom Vice City
Narodowość Amerykanin
Związki Tommy Vercetti, Lance Vance, Ken Rosenberg, Donald Love, Juan Cortez, Kartel Kolumbijski, Panlantic Construction Company
Pojazdy czarny Stretch (VC), biały Bobcat (LCS)
Biznes budowlany i nieruchomościowy
Głos Burt Reynolds (VC)

Avery Carrington – postać występująca w Grand Theft Auto: Vice City i Grand Theft Auto: Liberty City Stories.

Avery jest podstarzałym, pochodzącym z Teksasu, wykonawcą wysokich budowli oraz zleceniodawcą w grze. Zawsze na spotkanie na jego placu budowlanym przyjeżdża w swojej czarnej limuzynie.

W 1986 roku w Vice City rywalizuje z inną firmą budowlaną, której Tommy Vercetti na jego zlecenie niszczy budowę. Sam też stawia budowlę na miejscu starego parku rozrywki, znanego z Grand Theft Auto: Vice City Stories. Jest też mentorem Donalda Love'a, który w 2001 roku jest jedną z najbardziej wpływowych osób w Liberty City. Oprócz tego poprzez Tommy'ego wywołuje wojnę między Kubańczykami, a Haitańczykami, aby taniej wykupić tamtejsze tereny.

W 1998 roku zostaje zabity przez Toniego Ciprianiego na zlecenie własnego ucznia.

Oprócz tego wizerunek Avery'ego zdobi jedno z kasyn w Las Venturas, w San Andreas.

Występowanie w misjach Edytuj

Grand Theft Auto Vice City

Grand Theft Auto: Liberty City Stories

Ciekawostki Edytuj

  • Avery Carrington nosi perukę, co sugeruje Donald Love w misji Morgue Party Resurrection.
  • Jest właścicielem firmy Shady Acres, a jej reklamę można usłyszeć w Emotion 98.3.
  • Avery jest właścicielem firmy Avery Construction z Blueberry[1].
  • Jego nazwisko prawdopodobnie nawiązuje do Blake'a Carringtona z serialu Dynastia. Obydwaj są bogaci; jedyna różnica miedzy nimi jest taka, że Avery działa w branży budowlanej, a Blake w naftowej. 

Galeria Edytuj

Przypisy

Więcej od Wikii

Losowa wiki