Fandom

GTA Wiki

Automatic Shotgun

6977stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
BROŃ
Automatic Shotgun
Explosive Shotgun
Automatic Shotgun (TBGT).png
W grach
GTA IV: The Ballad of Gay Tony
GTA V
Typ strzelba szturmowa
Magazynek 20 kul
Szybkostrzelność niska
Uszkodzenia bardzo duże
Ikonka z HUDa

Automatic Shotgun – strzelba szturmowa występująca w Grand Theft Auto IV: The Ballad of Gay Tony oraz Grand Theft Auto V. Jest wzorowana na AA-12, dostępna w dwóch formach: jako tradycyjna strzelba, albo jako bardziej niszczycielska forma, znana jako Explosive Shotgun, która strzela eksplodującymi pociskami "Frag-12" wyrządzając olbrzymie szkody pojazdom (normalny pojazd wytrzymuje dwa strzały, po czym się zapala) i może zabić wroga jednym strzałem lub powalić go z większej odległości.

Normalny Automatic Shotgun i Explosive Shotgun są traktowane jako dwie różne bronie. Oznacza to, że aby zmienić broń gracz musi wyrzucić Automatic/Explosive Shotgun i stracić rezerwę amunicji. Obie strzelby w wyglądzie różnią się tylko kolorem naboju w komorze - w Automatic Shotgun nabój jest czerwony, natomiast Explosive Shotgun jest zasilany zielonymi nabojami.

Inną różnicą między oba wariantami jest również limit przenoszonej amunicji. Oba warianty mieszczą 20 naboi w magazynku, ale Automatic Shotgun może mieć maksymalnie 230 naboi w rezerwie, a Explosive Shotgun 580.

Występowanie Edytuj

  • Armando Torres daje graczowi Automatic Shotgun w misji Corner Kids.
  • Explosive Shotgun gracz otrzymuje do Yusufa Amira w misji High Dive. Po tej misji gracz może kupić go ponownie od Armando.
  • Oba warianty Automatic Shotgun są dostępne w trybie multiplayer.
  • Explosive Shotgun znajduje się w kryjówce po ukończeniu 30 wojen narkotykowych i po wykonaniu misji High Dive.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki