Fandom

GTA Wiki

Automat biletowy

6977stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Automat biletowy (SA - 2).jpg

Kobieta kupująca bilet na stacji w Market w Los Santos (GTA SA)

Automat biletowy – automat występujący w Grand Theft Auto: San Andreas, Grand Theft Auto IV i Grand Theft Auto V służący do zakupu biletu odpowiednio na pociąg, metro, oraz tramwaj. W żadnej części gry gracz nie może kupić biletu w automacie, co jednak nie oznacza że przejazd jest darmowy (za wyjątkiem GTA San Andreas).

GTA San Andreas Edytuj

Automat biletowy (SA).jpg

Automat w GTA San Andreas

W tej części gry automaty są na każdej stacji oraz przystanku kolejowym. Ze względu na niedopracowanie, ludzie po zakupieniu biletu odchodzą ze stacji. Można też zaobserwować ludzi kopiących w urządzenie.

GTA IV Edytuj

Automat biletowy (IV).png

Automaty biletowe na stacji metra w GTA IV

W Liberty City automaty biletowe znajdują się na każdej stacji metra. Z informacji na nich zamieszczonych wynika, że za bilet można zapłacić bilonem, banknotami oraz kartą płatniczą. Niewiele ludzi korzysta z automatów, z czego można wywnioskować że większość mieszkańców posiada karty miejskie.

GTA V Edytuj

Automat biletowy (V).jpg

Automat w tunelu tramwajowym w Los Santos (GTA V)

W najnowszej wersji Los Santos automaty zostały umieszczone na każdym przystanku tramwajowym. Tak jak w GTA IV, w automatach za bilet można zapłacić bilonem, banknotami lub kartą płatniczą. Dodatkowo, w automacie można zasięgnąć informacji o systemie komunikacji tramwajowej w mieście. Na stacjach podziemnych i naziemnych znajduje się duża ilość automatów, jednak ludzie nieczęsto z nich korzystają.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki