Fandom

GTA Wiki

Assault Joint

6733strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

MISJA
Assault Joint
(pol. Oblężenie)
Assault Joint (17).png
Gra Grand Theft Auto Advance
Dla Asuka Kasen (A - HUD).gif Asuka Kasen
Lokalizacja Wichita Gardens, Shoreside Vale, Liberty City
Cel zabicie Kinga Courtneya
Nagroda $60 000
Wymagania Smackdown
Odblokowuje Freedom Flies
Niezaliczenie upływ czasu (1:00),
ucieczka z willi Courtneya

Assault Joint – misja w Grand Theft Auto Advance, ósma i ostatnia dla Asuki Kasen.

Solucja Edytuj

Przed misją uzupełniamy całe uzbrojenie do maksimum, kupujemy pancerz i znajdujemy apteczkę. Wtedy jedziemy na spotkanie z Asuką w Wichita Gardens. Podczas rozmowy z Mikiem wyjawia, że King Courtney ukrywa się w swojej willi w Cedar Grove.

Zaraz po rozmowie z Asuką zostaniemy zaatakowani przez grupę gangsterów z Mafii. Składa się ona z dziesięciu różnie uzbrojonych ludzi; zabijamy ich wszystkich i kierujemy się do Cedar Grove. Pod willą spotkamy się z czterema członkami Yakuzy, którzy zaproponują pomoc w dostaniu się do środka. Po rozmowie z nimi mamy 10 sekund, żeby ustawić się na pozycji (lub wejść do willi bocznym, prawym wejściem). Po tym czasie Yakuza zaatakuje ochroniarzy z Yardies, stojących pod willą. Korzystając z tego pomagamy Yakuzie wybić ochronę lub omijamy ją i przeskakujemy bramę do willi.

Wewnątrz spotkamy się z Kingiem Courtneyem, który naśle na nas swoją liczną ochronę, składającą się łącznie z 27 mocno uzbrojonych Yardies, podzielonych na trzy fale po 9 gangsterów każda. W walce pomagał im będzie na razie nieśmiertelny Courtney. Pozbywamy się każdej z nich, używając shotguna lub miotacza ognia. Dobrym sposobem na pozbycie się przeciwników jest zwabienie ich w pobliże jednej z bram wejściowych, przeskoczenie przez nią i zabicie ich przez bramę (nie będą do nas wtedy strzelać). Uważamy, żeby nie oddalić się zbytnio od willi, w przeciwnym razie misja zakończy się niepowodzeniem. W razie utraty pancerza lub zdrowia leczymy się za pomocą jednego z pickupów, które pojawiać się będą na terenie willi.

Po pozbyciu się trzech fal ludzi Kinga, on sam stanie do walki przeciwko nam, uzbrojony w wyrzutnię rakiet. Jest to broń potężna, lecz ma zasadniczą wadę — bardzo niską szybkostrzelność. Wykorzystujemy to, unikając kolejnych rakiet i w przerwie między nimi strzelając raz lub dwa razy w Kinga strzelbą. Kiedy pasek zdrowia Courtneya spadnie do zera, on sam podda się, misja zakończy się powodzeniem, a zaraz po niej rozpocznie się kolejna.

Scenariusz Edytuj

Galeria Edytuj

EN Wykonanie: GTASeriesVideos GBA

Misje w Grand Theft Auto Advance
Poprzednia: Assault Joint Następna:
King Courtney (A - HUD).gif Smackdown Freedom Flies

Więcej w Fandom

Losowa wiki