Fandom

GTA Wiki

Aspatria

6733strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Gwiazda (1).png
Aspatria (III - 2).jpg

Widok ze schodów Stadionu Busha - po prawej parking, po lewej nieliczne budynki mieszkalne

Liberty Memorial Coliseum (III).jpg

Stadion Busha, 2001

Aspatria – dzielnica, położona w północno-zachodniej części wyspy Staunton. Graniczy z Rockford oraz Kampusem Liberty od wschodu oraz z parkiem Belleville od południa. Od północy i zachodu dzielnica graniczy z wodą.

Dzielnica jest mieszanką budynków publicznych i mieszkalnych, jak i obiektów rekreacyjnych. Znajduje się w niej kilka bloków mieszkalnych oraz remiza strażacka. Największą jednak atrakcją dzielnicy, zajmującą połowę jej powierzchni, jest stadion Liberty Memorial Coliseum. Na południe od owego stadionu znajduje się parking. Północną i zachodnią część dzielnicy stanowi skaliste wybrzeże, po którym przebiega ścieżka.

Pomimo braku aktywności gangów w dzielnicy, znajduje się tutaj baza gangu Yakuza w roku 1998 oraz Kartelu Kolumbijskiego w roku 2001.

Ogółem, Aspatria to dzielnica zdecydowanie mniej reprezentatywna, niż np. Bedford Point. Nie ma tu wielu sklepów, zaledwie kilka. Jej obszar jest raczej terenem spacerowym, niż industrialnym. Pojazdy tu jeżdżące to głównie auta rodzinne i dostawcze. Większość przechodniów to studenci oraz kibice dwóch drużyn futbolu amerykańskiego: Liberty City Cocks i Liberty City Beavers.

Biznesy Edytuj

1998

2000

2001

Ciekawostki Edytuj

  • Jeśli gracz stanie na końcu molo ulokowanego bliżej mostu zwodzonego i wyceluje w stronę brzegu Shoreside Vale z karabinu snajperskiego, zobaczy pojawiające się na ułamek sekundy postacie przechodniów, również w specyfikacji charakterystycznej dla Aspatrii (studenci, kibice).
Aspatria (III).jpg

Panorama dzielnicy

Więcej w Fandom

Losowa wiki