Wikia

GTA Wiki

Aspatria

Dyskusja0
5080stron na
tej wiki
Aspatria (III - 2)
Widok ze schodów Stadionu Busha - po prawej parking, po lewej nieliczne budynki mieszkalne
Liberty Memorial Coliseum (III)
Stadion Busha, 2001

Aspatria – dzielnica, położona w północno-zachodniej części wyspy Staunton. Graniczy z Rockford oraz Kampusem Liberty od wschodu oraz z parkiem Belleville od południa. Od północy i zachodu dzielnica graniczy z wodą.

Dzielnica jest mieszanką budynków publicznych i mieszkalnych, jak i obiektów rekreacyjnych. Znajduje się w niej kilka bloków mieszkalnych oraz remiza strażacka. Największą jednak atrakcją dzielnicy, zajmującą połowę jej powierzchni, jest stadion Liberty Memorial Coliseum. Na południe od owego stadionu znajduje się parking. Północną i zachodnią część dzielnicy stanowi skaliste wybrzeże, po którym przebiega ścieżka.

Pomimo braku aktywności gangów w dzielnicy, znajduje się tutaj baza gangu Yakuza w roku 1998 oraz Kartelu Kolumbijskiego w roku 2001.

Ogółem, Aspatria to dzielnica zdecydowanie mniej reprezentatywna, niż np. Bedford Point. Nie ma tu wielu sklepów, zaledwie kilka. Jej obszar jest raczej terenem spacerowym, niż industrialnym. Pojazdy tu jeżdżące, to głównie auta rodzinne, czy dostawcze. Większość przechodniów, to studenci, oraz kibice drużyny futbolu amerykańskiego Liberty City Cocks.

Biznesy Edytuj

1998

2000

2001

Aspatria (III)
Panorama dzielnicy

Więcej od Wikii

Losowa wiki