Fandom

GTA Wiki

Ashley Butler

6724strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

POSTAĆ
Ashley Butler
Ashley Butler (TLaD).jpg
Występuje w
GTA IV
GTA IV: The Lost and Damned
GTA V
Aka Ash
Płeć Kobieta
Urodzona w 1976[1] lub 1981[2], Acter, Alderney
Zmarła w 2013 w Sandy Shores
Dom blokowisko w Alderney
Narodowość Amerykanka
Związki The Lost Brotherhood, Ray Boccino, Russian Mafia, Trevor Philips
Pojazdy najprawdopodobniej Zombie
Głos Traci Godfrey
Ashley Butler (V).jpg

Ashley w GTA V

Ashley Butler – postać występująca w Grand Theft Auto IV, Grand Theft Auto IV: The Lost and Damned oraz Grand Theft Auto V. Członek gangu The Lost, była dziewczyna Johnny'ego Klebitza.

Ashley Butler urodziła się w 1976 lub 1981 roku w Acter. Należy do gangu The Lost. Ashley jest w związku z Johnnym Klebitzem jednak zdradza go z Billym Greyem. Przez Billy'ego zapoznaje się z Rayem Boccino.

Grand Theft Auto IV Edytuj

W Grand Theft Auto IV jest wraz z Rayem Boccino, któremu w misji Taking in the Trash dostarcza informację o diamentach. Jest wtedy naćpana i ledwo żywa. Wzywa o pomoc Raya.

Grand Theft Auto IV: The Lost and Damned Edytuj

Po pierwszej misji dzwoni ona do Johnny'ego. Mija dużo czasu i dzwoni do Johny'ego aby uwolnił ją z rąk naćpanych narkomanów. Johnny jedzie i eliminuje narkomanów i uwalniając Ashley.

Gdy Billy zostaje złapany przez policję Ashley dzwoni i wypytuję się. Ashley dzwoni do Johnny'ego aby pomógł Rayowi ze zdobyciem diamentów. Johnny jedzie i wykonuje polecenie od Ashley i Raya.

Parę dni później Ashley dzwoni do Johnny'ego aby przyjechał do nich. Johnny zjawia sie na miejscu i okazuje się że Ashley na swoje uzależnienie pożyczyła pieniądze od Dimitriego Rascalova. Johnny na polecenia jego gangsterów musi porwać Romana Bellica ten czyn spłaci odsetki. Johnny wykonuje zadanie wraz z Malc'iem i powiadamia Ashley. Po wykiwaniu Raya przez Johnny'ego powiadamia go o śmierci Jima Fitzgeralda. Po zabiciu Billy'ego Ashley dzwoni do Johnny'ego, dowiaduje się wszystkiego i mówi Johnny'emu, że go kocha.

Grand Theft Auto V Edytuj

Między rokiem 2008 a 2013 Ashley znów stała się dziewczyną Johnny'ego. Właśnie przez to Johnny popadł w nałóg narkotykowy. Spotykamy ją podczas misji Pan Philips gdzie uprawia seks z Trevorem. Wtedy Johnny przybywa pod przyczepę Trevora i urządza awanturę, która kończy się śmiercią tego pierwszego. Ashley pada na kolana przed ciałem Johnny'ego i zaczyna je opłakiwać. Podczas tej misji gracz może ją zabić, jednak niezależnie od tego czy gracz ją zabije czy nie, później w wiadomościach Weazel News w radiu pojawi się wiadomość o jej śmierci podczas narkotykowej orgii.

Kartoteka Edytuj

Nagłówek bazy LCPD (IV).png

NAZWISKO Butler
IMIĘ Ashley
WIEK 27
MIEJSCE URODZENIA Acter, Alderney
POWIĄZANIA Powiązana z wyjętym spod prawa klubem motocyklowym Lost i znajdującym się w Alderney Syndykatem Przestępczym Pegorino.
REJESTR PRZEST. 2001 – Posiadanie substancji niedozwolonej: Kokaina
ADNOTACJE „Stara Dama” Billy'ego Greya, szefa oddziału z Alderney należącego do wyjętego spod prawa klubu motocyklowego Lost.
Była widziana z Ray'em Boccino, capo w znajdującym się w Alderney Syndykatem Przestępczym Pegorino.
Uważa się, że jest ona łącznikiem między tymi dwoma organizacjami.

SURNAME Butler
FIRST NAME Ashley
AGE 27
PLACE OF BIRTH Acter, Alderney
AFFILIATIONS Linked to the Lost OMG and the Alderney based Pegorino Crime Syndicate.
CRYMINAL RECORD 2001 – Possession Controlled Substance: Cocaine
NOTES "Old Lady" of Billy Grey, head of the Alderney Chapter of the Lost Outlaw Motorcycle Gang.
Seen with Ray Boccino, a Capo in the Alderney-based Pegorino Crime Syndicate.
Believed to be a condult between those two organizations.

Występowanie w misjach Edytuj

Ashley Butler (TLaD - art).jpg

Artwork Ashley

Grand Theft Auto IV Edytuj

Grand Theft Auto V Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Johnny zawsze kochał Ashley i zawsze się o nią martwił, mimo że ta zdradziła go niejednokrotnie.

Przypisy

  1. Po śmierci Ashley, w Weazel News pojawi się informacja, że w czasie akcji gry miała ona 37 lat.
  2. Według bazy danych LCPD w 2008 roku miała ona 27 lat.

Więcej w Fandom

Losowa wiki