Wikia

GTA Wiki

Ashley Butler

5702strony na
tej wiki
Dyskusja0
POSTAĆ
Ashley Butler
Ashley Butler (TLaD)
Występuje w
GTA IV
GTA IV: The Lost and Damned
GTA V
Aka Ash
Płeć Kobieta
Urodzona w 1976, Acter, Alderney
Zmarła w 2013, Paleto Bay
Dom blokowisko w Alderney
Narodowość Amerykanka
Związki The Lost Brotherhood, Ray Boccino, Russian Mafia, Trevor Philips
Pojazdy najprawdopodobniej Zombie
Głos Traci Godfrey
Ashley Butler (V)

Ashley w GTA V

Ashley Butler – postać występująca w Grand Theft Auto IV, Grand Theft Auto IV: The Lost and Damned oraz Grand Theft Auto V. Członek gangu The Lost, była dziewczyna Johnny'ego Klebitza.

Ashley Butler urodziła się w 1976 roku w Acter. Należy do gangu The Lost. Ashley jest w związku z Johnnym Klebitzem jednak zdradza go z Billym Greyem. Przez Billy'ego zapoznaje się z Rayem Boccino.

Grand Theft Auto IV Edytuj

W Grand Theft Auto IV jest wraz z Rayem Boccino, któremu w misji Taking in the Trash dostarcza informację o diamentach. Jest wtedy naćpana i ledwo żywa. Wzywa o pomoc Raya.

Grand Theft Auto IV: The Lost and Damned Edytuj

Po pierwszej misji dzwoni ona do Johnny'ego. Mija dużo czasu i dzwoni do Johny'ego aby uwolnił ją z rąk naćpanych narkomanów. Johnny jedzie i eliminuje narkomanów i uwalniając Ashley.

Gdy Billy zostaje złapany przez policję Ashley dzwoni i wypytuję się. Ashley dzwoni do Johnny'ego aby pomógł Rayowi ze zdobyciem diamentów. Johnny jedzie i wykonuje polecenie od Ashley i Raya.

Parę dni później Ashley dzwoni do Johnny'ego aby przyjechał do nich. Johnny zjawia sie na miejscu i okazuje się że Ashley na swoje uzależnienie pożyczyła pieniądze od Dimitriego Rascalova. Johnny na polecenia jego gangsterów musi porwać Romana Bellica ten czyn spłaci odsetki. Johnny wykonuje zadanie wraz z Malc'iem i powiadamia Ashley. Po wykiwaniu Raya przez Johnny'ego powiadamia go o śmierci Jima Fitzgeralda. Po zabiciu Billy'ego Ashley dzwoni do Johnny'ego, dowiaduje się wszystkiego i mówi Johnny'emu, że go kocha.

Grand Theft Auto V Edytuj

Między rokiem 2008 a 2013 Ashley znów stała się dziewczyną Johnny'ego. Właśnie przez to Johnny popadł w nałóg narkotykowy. Spotykamy ją podczas misji Pan Philips gdzie uprawia seks z Trevorem. Wtedy Johnny przybywa pod przyczepę Trevora i urządza awanturę, która kończy się jego śmiercią. Ashley pada na kolana przed ciałem Johnny'ego i zaczyna je opłakiwać. Podczas tej misji gracz może ją zabić, jednak niezależnie od tego czy gracz ją zabije czy nie, później w wiadomościach Weazel News w radiu pojawi się wiadomość o jej śmierci podczas narkotykowej orgii.

Występowanie w misjach Edytuj

Ashley Butler (TLaD - art)

Artwork Ashley

Grand Theft Auto IV Edytuj

Grand Theft Auto V Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Johnny zawsze kochał Ashley i się o nią martwił, mimo że ta zdradziła go niejednokrotnie.
  • Po śmierci Ashley, w Weazel News pojawi się informacja, że w czasie akcji gry miała ona 37 lat.

Więcej od Wikii

Losowa wiki