Wikia

GTA Wiki

Army Base Alert!

Dyskusja0
5396stron na
tej wiki
MISJA
Army Base Alert!
Army Base Alert! (5)
Claude kradnie czołg prosto z bazy armii
Gra Grand Theft Auto 2
Dla Zaibatsu (GTA2 - HUD) Zaibatsu
Lokalizacja czerwona budka w Power Core, Industrial, Anywhere City
Cel kradzież czołgu z bazy armii
Nagroda $80 000
Wymagania respekt +5 dla gangu Zaibatsu
Niezaliczenie zniszczenie czołgu

Army Base Alert! – jedna z siedmiu misji dla Zaibatsu w Industrial w Grand Theft Auto 2.

Solucja Edytuj

Czołg, który ukradliśmy w ostatniej misji, zniszczył garaż naszego szefa - dlatego mamy mu ukraść następny, tym razem prosto z bazy armii. Jest to zadanie podobne do Tanks-Giving!, ze zwiększonym stopniem trudności. Na teren bazy wojskowej wjeżdżamy od zachodu - sama baza znajduje się na zachód od placu budowy Zaibatsu. Oprócz uzbrojonych w karabiny maszynowe żołnierzy, w bazie znajdziemy też kilka czołgów - pozbywamy się ich w sposób opisany w solucji misji Conversion Evasion!. Gdy już ukradniemy czołg, rozpocznie się najtrudniejsza część misji - ucieczka na tereny Zaibatsu. Tak samo jak poprzednio, możemy przemalować pojazd, jest to jednak praktycznie zadanie samobójcze. Lepiej jest więc zostać w czołgu. Najlepszą drogą, którą możemy ominąć blokady drogowe, jest alejka na zachód od wyjazdu z bazy wojskowej. Alejka owa skończy się już na terenach Zaibatsu, skąd nie jest już daleko do garażu (od tego momentu powinniśmy spotkać co najwyżej dwie blokady drogowe). Gdy odstawiamy czołg do garażu, misja zakończy się sukcesem.

Scenariusz Edytuj

Galeria Edytuj

Przykładowe przejście misji Edytuj

Więcej od Wikii

Losowa wiki