Fandom

GTA Wiki

Apartament 3c

7039stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Gwiazda (1).png
Apartament 3c (VC - 1).jpg

Widok na budynek, w którym znajduje się Apartament 3c (wejściem jest czarny prostokąt nad schodami po prawej).

Apartament 3c – apartament, występujący w Grand Theft Auto: Vice City. Znajduje się w Ocean Beach, niedaleko Pay 'n' Spray, w różowym domu. Wejście do apartamentu znajduje się od południowej strony wspomnianego budynku.

Apartament składa się z małego pokoju i łazienki. W pokoju znajduje się duże, dwuosobowe łóżko z dwoma stolikami nocnymi, na których stoją lampy (na jednym z nich stoją alkohole Nikolas' Nectar i Guff Juice), dwie szafki i stojący na jednej z nich telewizor, obraz, przedstawiający budkę ratowników morskich na plaży oraz mały taboret, na którym położono otwartą walizkę z trzema pakunkami kokainy. W łazience znajduje się jedynie wanna z zasłoną, kilka niebieskich ręczników i piła łańcuchowa. Nad wanną oraz na jednej ze ścian łazienki można znaleźć duże plamy krwi.

W pokoju znajdują się także drzwi, prowadzące do niewiadomego pomieszczenia - prawdopodobnie kuchni lub drugiego pokoju.

Pojazdy Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Jest to jedyny niezwiązany z misjami interior, do którego można wejść.
  • Cały apartament 3c jest odniesieniem do filmu Człowiek z blizną – jest on wzorowany na lokalu, w którym główny bohater filmu – Tony Montana – przeprowadzał z Kolumbijczykami transakcję narkotykową. Wspólnymi elementami obu apartamentów są: dwuosobowe łóżko, telewizor, taboret z walizką wypełnioną kokainą (w filmie jednak są w niej dwa pakunki, a w grze trzy), a także łazienka ze śladami tortur – w filmie zabito tam przyjaciela Tony'ego za pomocą piły łańcuchowej – dlatego jest tam umieszczona w grze.
  • Ślady krwi nad wanną są takie same, jak w misji Ucieczka Kanbu w Grand Theft Auto III (znajdują się one na komisariacie policji, z którego wyciągamy Kanbu). Jest to kolejny Easter Egg.
  • W wersji beta apartament ten miał być kryjówką.
  • W GTA Vice City Stories gracz nie ma dostępu do tego miejsca.

Galeria Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki