Fandom

GTA Wiki

Aparat fotograficzny

6721stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

BROŃ
Aparat fotograficzny
(ang. Camera)
Aparat fotograficzny (VC).png
Aparat fotograficzny w GTA VC
W grach
GTA Vice City
GTA San Andreas
GTA Liberty City Stories
GTA Vice City Stories
Typ broń specjalna

Aparat fotograficzny – przedmiot zaliczany do broni, występujący w Grand Theft Auto: Vice City, Grand Theft Auto: San Andreas, Grand Theft Auto: Liberty City Stories i Grand Theft Auto: Vice City Stories. W Grand Theft Auto IV, aparat fotograficzny nie występuje jako oddzielny przedmiot, jest zintegrowany z telefonem, który dostajemy od Playboya X w misji Photo Shoot. We wszystkich wymienionych wyżej grach (oprócz GTA: San Andreas) aparat jest przedmiotem specjalnym i występuje w pojedynczych misjach. W GTA: San Andreas aparat fotograficzny występuje w kilku misjach, dodatkowo możemy go znaleźć na piętrze w Domu Johnsonów i na jednym z wieżowców w San Fierro. W tej grze zrobione zdjęcia zostają zapisane na dysku twardym naszego komputera w lokalizacji (w założeniu, że nasz system operacyjny jest zainstalowany na dysku C:\ i posiadamy Windows XP) C:\Documents and Settings\nazwa_uzytkownika\Moje dokumenty\GTA San Andreas User Files\Gallery. Dodatkowo, aparat w GTA San Andreas używany jest do zrobienia 50 zdjęć w San Fierro. W GTA: San Andreas jeśli "wycelujemy" nim w stronę naszej dziewczyny bądź zwerbowanego członka gangu, fotografowana osoba zacznie machać. Ponadto jeżeli zwerbujemy przynajmniej jednego reprezentanta Rodziny z Grove Street, możemy go poprosić o zrobienie nam zdjęcia. Wtedy to on trzyma aparat, a my pozujemy.

Występowanie w misjach Edytuj

GTA: Vice City

GTA: San Andreas

GTA: Liberty City Stories

GTA: Vice City Stories

GTA IV

Ciekawostki Edytuj

  • W GTA: San Andreas możemy zrobić sobie "nietypowe" zdjęcie. Jeżeli w HUD-zie napisane jest, że możemy wykonać tylko jedno zdjęcie, to po wycelowaniu i naciśnięciu przycisku strzału "celownik" bardzo szybko zniknie. W naszej galerii zdjęć zobaczmy, że nie otrzymaliśmy pożądanego screena, tylko zdjęcie pleców CJ-a trzymającego broń z następnego slotu po aparacie (jeżeli ma tylko aparat nie będzie trzymał broni) w taki sposób w jaki trzyma aparat.
  • Dając aparat zwerbowanemu członkowi Rodziny z Grove Street i wybierając karabin snajperski, pojawia się celownik, pomimo iż nie my trzymamy aparat.
  • Jeżeli członek naszego gangu robi nam zdjęcie, może zrobić ich nieograniczoną ilość.
    • Czasem jednak pojawia się błąd, przez który członek gangu nie odda nam aparatu.
  • W GTA: Vice City Stories, podczas wykonywania misji pobocznej Vice Sights widać jak turyści robią zdjęcia z pokładu helikoptera.
  • W GTA: Chinatown Wars można zauważyć, że przechodnie używają aparatu. 
  • We Flint County oraz Las Payasadas pojawiają się przechodnie trzymający aparat i robiący zdjęcia. 
  • Kiedy mamy założony Nokto- lub Termowizor i zrobimy zdjęcie, będzie ono wyglądało tak, jak CJ widziałby je przez gogle, pomimo, że aparat nie ma ich przecież założonych. 

Galeria Edytuj

Wygląd broni Edytuj

Ikony z HUD-a Edytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki