Fandom

GTA Wiki

Anywhere City

6919stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Anywhere City (GTA2).jpg

Artwork jednej z ulic miasta

Anywhere City – miasto, w którym rozgrywa się akcja gry Grand Theft Auto 2. Jest podzielone na trzy główne części (dystrykty): Downtown, Residential i Industrial.

Opis dzielnic Edytuj

Downtown jest pierwszą częścią miasta, protagonista trafia do niej na początku. Tutaj znajdują się najważniejsze budynki w mieście, takie jak uniwersytet czy bank. W Downtown rozpoczyna się gra, tam Claude rozpoczyna przyjmować zlecenia od liderów gangów, którzy kontaktują się z nim poprzez telefony na swoim terytorium. W tej części miasta Claude pracuje dla: Yakuzy (przywódca: Johnny Zoo), Loonies (przywódca: Elmo) oraz Zaibatsu (przywódca: Trey Welsh). Najwyższy poziom poszukiwań tutaj to czwarty, a najmocniejsze siły policji to SWAT.

Residential jest drugą częścią miasta, do której trafia protagonista. W tej części miasta znajduje się dużo sklepów. Ta część miasta jest najmniej uprzemysłowiona. Znajduje się tu komenda policji, więzienie Alma Mater Prison, baza wojskowa, wioska Zaibatsu, park RV Rednecks i laboratorium SRS Scientists. W Residential pracujemy dla: Scientists (przywódca: Dr. LaBrat), Rednecks (przywódca: Billy Bob Bean) i dla Zaibatsu (przywódca: Red Valdez). Najwyższy poziom poszukiwań tutaj to piąty, a najmocniejsze siły policji to FBI.

Industrial jest trzecią i ostatnią częścią miasta, do której trafia protagonista. Jest to najbardziej uprzemysłowiona część miasta, z dużą ilością fabryk. W wersji na PC, na północnym zachodzie znajduje się Mad Island, gdzie swoją siedzibę ma gang, który zawsze atakuje Claude'a. Tutaj pracujemy dla: Krishny (przywódca: Sunbeam), Russian Mafia (przywódca: Jerkov) i dla Zaibatsu (przywódca: Uno Carb). Najwyższy poziom poszukiwań tutaj to szósty, a najmocniejsze siły policji to wojsko.

Ciekawostki Edytuj

  • Anywhere City prawdopodobnie nie jest wzorowane na żadnym realnym mieście.
  • Miasto wykazuje podobieństwa do Liberty City z gier Grand Theft Auto III, Grand Theft Auto Advance i Grand Theft Auto: Liberty City Stories — dowodem na to jest fakt, że miasta są podzielone tak samo: na część przemysłową (Portland), handlową (Wyspa Staunton) i przedmieścia (Shoreside Vale).
  • W Anywhere City prawdopodobnie istnieje zakaz posiadania broni palnej. Można to wywnioskować po tym, jak policja traktuje kierowców mających pistolety, gdy wyrzucimy jakiegoś z jego pojazdu. Gdy taki osobnik natknie się na policjanta, wywiąże się strzelanina, w której zawsze któraś ze stron ginie.
  • Słowo anywhere znaczy gdziekolwiek.

Mapy poszczególnych dzielnic Edytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki