Wikia

GTA Wiki

Anthony Prince

Dyskusja0
5194strony na
tej wiki
POSTAĆ
Anthony Prince
Anthony Prince (TBGT)
Występuje w
GTA IV
GTA IV: The Lost and Damned
GTA IV: The Ballad of Gay Tony
Aka Gay Tony, Tone, T
Płeć Mężczyzna
Urodzony w 1968
Dom Suffolk, Algonquin, Liberty City
Narodowość Amerykanin
Związki Luis Lopez, Evan Moss, Dessie, Joni, Troy, Yusuf Amir, Rocco Pelosi, Phil Bell, Cloe Parker
Pojazdy czarny Schafter
Biznes właściciel klubów nocnych Hercules i Maisonette 9, udziałowiec w Bahama Mamas
Głos D.B. Cooper
Anthony Prince (TBGT - art)

Artwork Tony'ego Prince'a

Anthony Prince (znany także jako Gay Tony) – główny i tytułowy bohater dodatku do Grand Theft Auto IVThe Ballad of Gay Tony. Występuje on także w Grand Theft Auto IV i The Lost and Damned. Jest właścicielem dwóch klubów nocnych — Hercules i Maisonette 9.

Opis Edytuj

Przez ostatnie 25 lat Tony prowadził kilka różnych klubów nocnych, obecnie posiada kluby Maisonette 9 i Hercules znajdujące się w Algonquin. Jest także udziałowcem klubu Bahama Mamas. Wcześniej był posiadaczem innych klubów, na przykład Peacock, Platonic Fury czy Cox. Prince jest bliskim przyjacielem Gracie Ancelotti. Tak, jak sugeruje jego przydomek, Tony jest homoseksualistą. Był aresztowany kilka razy: za unikanie płacenia podatków w 1985 i za posiadanie narkotyków w 1996. Jest uzależniony od narkotyków, zwłaszcza kokainy i leków (dostarczanych mu przez jego kochanka Evana) — był na odwyku sześć razy.

The Ballad of Gay Tony Edytuj

Dominikański gangster — Luis Lopez zostaje zatrudniony przez Anthony'ego jako ochroniarz jego klubu. Przez to, że Tony był winien dużo pieniędzy ludziom jak Rocco Pelosi czy Mori Kibbutz, Luis musi dla nich pracować. Później, Tony, Luis i kochanek Tony'ego - Evan, planują dokonać transakcji z kucharzem ze statku Platypus, w której Tony kupuje od kucharza diamenty. Jednak, diamenty zostają zrabowane przez Johnny'ego Klebitza i jego gang - The Lost. Później, Luisowi udaje się odzyskać diamenty podczas transakcji Niko Bellica z Johnny'm i Isaacem Rothem. W międzyczasie, Luis zostaje także zapoznany z Rodislavem Bulgarinem, dla którego zaczyna pracować.

Jakiś czas później, Niko porywa przyjaciółkę Tony'ego - Gracie Ancelotti, i wymienia ją na diamenty zakupione wcześniej przez Tony'ego. Podczas transakcji, obie strony zostały zaatakowane przez ludzi Bulgarina, którzy wzięli diamenty i wrzucili je na śmieciarkę. Później, Bulgarin zaatakował Tony'ego i Luisa, którzy jednak zdołali obronić siebie i klub Maisonette 9 przed jego gangsterami. Wtedy Luis przeszedł do ofensywy — zabił prawą rękę Bulgarina — Timura, a następnie jego samego podczas strzelaniny na pokładzie jego samolotu.

Występowanie w misjach Edytuj

Grand Theft Auto IV

The Lost and Damned

The Ballad of Gay Tony

Anthony Prince (IV)

Anthony Prince w GTA IV

Linki zewnętrzne Edytuj

Więcej od Wikii

Losowa wiki