Fandom

GTA Wiki

Angus Martin

6810stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
POSTAĆ
Angus Martin
Angus Martin (TLaD).jpg
Występuje w
GTA IV: The Lost and Damned
Płeć Mężczyzna
Urodzony w 1975 r. w Acter, Alderney
Dom Alderney
Narodowość Amerykanin
Związki The Lost Brotherhood
Głos Brian Tarantina

Angus Martin – członek gangu The Lost. Został sparaliżowany w wypadku spowodowanym przez Billy'ego, kiedy jechali razem na motorze. Billy nie zauważył ciężarówki przed nimi i oboje w nią uderzyli. Przeżyli, ale Angus stracił panowanie nad swymi nogami. Od tego momentu musi jeździć na wózku inwalidzkim. Wysyła maile do Johnny'ego, w których wyraża swą nienawiść do Billy'ego oraz Briana. Współpracuje z Jimem Fitzgeraldem w kradzieży pojazdów. Możemy kraść motory dla Angusa. Gracz może też okazjonalnie dzwonić do niego po niektórych misjach, aby móc z nim porozmawiać o tym, co aktualnie dzieje się w fabule głównej.

Występowanie w misjach Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • W przeciwieństwie do większości postaci występujących w GTA IV i obu dodatkach do tej gry, Angus nie jest zapisany w bazie danych LCPD.
  • Po ukończeniu gry The Lost and Damned, jest jednym z ostatnich członków gangu The Lost, oddziału w Alderney, razem z Terrym Thorpem, Clayem Simonsem oraz Johnnym Klebitzem.
  • On i Johnny zbudowali motor Billy'ego.
  • Adres e-mail Angusa to angus@LOSTMC.com
  • Jego imię jest porównaniem do nazwy samochodu Aston Martin.
  • Można brać od niego misje w Multiplayerze, w trybie Club Business. Kontaktuje się wtedy z graczem przez telefon komórkowy.
  • Nie wiadomo, czy dalej żyje podczas akcji GTA V, gdyż nie pojawia się w tej grze ani nie zostaje w niej wspomniany. Jednak istnieje duże prawdopodobieństwo, że nadal żyje.

Więcej w Fandom

Losowa wiki