Wikia

GTA Wiki

Angels in America

Dyskusja0
5427stron na
tej wiki
MISJA
Angels in America
(pol. Anioły w Ameryce)
Angels in America (6)
Johnny, za pomocą obrzyna, pozbywa się członka Angels of Death
Gra Grand Theft Auto IV: The Lost and Damned
Dla Billy Grey (TLaD - HUD) Billy Grey
Lokalizacja Siedziba The Lost MC w Acter, Alderney, Liberty City
Cel pozbycie się kilku członków Angels of Death
Nagroda $750
Wymagania Clean and Serene
Odblokowuje It's War
Niezaliczenie dojazd gangsterów do kryjówki AOD, śmierć Jasona, śmierć któregoś z towarzyszy na miejscu spotkania

Angels in America – misja w dodatku The Lost and Damned, druga dla Billy'ego Greya.

Solucja Edytuj

Przerywnik pokazuje Billy'ego i innych członków The Lost, wciąż świętujących zakończenie jego odwyku. Billy jest niezadowolony z nastawienia Johnny'ego - dochodzi do utarczki, którą przerywa Jason. Mówi on, że paru członków Angels of Death czeka przed siedzibą, niezadowolonych, że Billy zakłócił pokój między tymi The Lost a AOD. Lider AOD domaga się wyjaśnienia - Billy bez skrupułów strzela mu w plecy. Po przerywniku, wsiadamy na motocykl i ruszamy w pościg za gangsterami. Mają oni sześć motocykli, po dwie osoby na każdym, jadą do kryjówki, aby poinformować innych o wojnie z The Lost. Zbliżamy się do każdego i zdejmujemy, korzystając z obrzyna. Bardzo uważamy na ruch uliczny (zwłaszcza w tunelu). Gdy wszyscy gangsterzy będą martwi, Johnny zadzwoni do Billy'ego i poinformuje o wynikach pościgu. Billy powie nam, abyśmy spotkali się z nim i z Jasonem w Northwood. Jedziemy tam - miejsce spotkania jest zaznaczone na radarze. Podczas ostatniego przerywnika, Billy zaprosi Jasona do siedziby klubu - ten odmówi, gdyż planuje spotkanie z pewną dziewczyną w Broker (Anna Faustin). Właśnie to spotkanie jest jednym z połączeń między fabułą TLaD a GTA IV (No Love Lost).

Galeria Edytuj

Przykładowe przejście przez gtanet Edytuj

Misje w Grand Theft Auto IV: The Lost and Damned
Poprzednia: Angels in America Następna:
Clean and Serene Billy Grey (TLaD - HUD) It's War

Więcej od Wikii

Losowa wiki