Wikia

GTA Wiki

Angel Pine

Dyskusja0
5414stron na
tej wiki
Angel Pine (SA)

Angel Pine

Angel Pine – małe miasteczko położone w hrabstwie Whetstone w stanie San Andreas. Położone jest pod Górą Chiliad oraz koło autostrady biegnącej z Los Santos i Flint County do San Fierro. Jest to miejsce, które może zainteresować wielbicieli wspinaczki górskiej, jazdy na rowerach lub spacerów po lesie. Niedaleko Angel Pine można też znaleźć niestrzeżoną plażę.

Jest to jedyna wioska w hrabstwie Whetstone. Siedzibę ma tu szeryf. W Angel Pine dochodzi do jednego z ciekawych błędów w Grand Theft Auto: San Andreas, przez który niektóre auta zjeżdżając z autostrady jadą pod prąd, co potem utrudnia wyjazd z Angel Pine do Los Santos. W mieście znajduje się hotel i dwie kryjówki, a na tamtejszym odcinku autostrady znajduje się stacja benzynowa i sklep całodobowy. Gracz może też wziąć udział w trzech wyścigach kolarskich na Górze Chiliad.

Komunikacja Edytuj

Dwa węzły autostradowe prowadzą do miasteczka z autostrady do San Fierro. Druga opcja to droga biegnąca wzdłuż Góry Chiliad. Z Angel Pine prowadzi również droga na niestrzeżoną plażę niedaleko miasteczka.

Historia Edytuj

Do miasteczka Carl Johnson trafia po wywiezieniu go z miejsca strzelaniny z wrogim gangiem Ballas przez Franka Tenpenny'ego oraz Eddiego Pulaskiego, którzy tam też każą mu zlikwidować niewygodną im osobę przebywającą na górze Mount Chilliad. Później w Angel Pine Carl ma do czynienia z Cesarem i The Truthem.

Pojazdy Edytuj

Biznesy, ważne miejsca Edytuj

Ciekawostki Edytuj

Więcej od Wikii

Losowa wiki