Fandom

GTA Wiki

Angel

6734strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

POJAZD
Angel
Biker Angel
Biker Angel (VCS).jpg
Występuje w
GTA Vice City
GTA Liberty City Stories
GTA Vice City Stories
GTA IV: The Lost and Damned
GTA Chinatown Wars
Typ motocykl, pojazd gangu
Producent Western Motorcycle Company
Przypomina Harley-Davidson
Zobacz Freeway, Avenger

Angel – motocykl występujący w Grand Theft Auto: Vice City, Grand Theft Auto: Liberty City Stories, Grand Theft Auto: Vice City Stories (jako Biker Angel), Grand Theft Auto IV: The Lost and Damned i Grand Theft Auto: Chinatown Wars.

Uniwersum 3D Edytuj

Między GTA Vice City a Vice City Stories, Angel jest bardzo podobny do Freewaya, niewiele się od niego różni. Do różnic tych należą: dodanie toreb po bokach motocyklu i jego specjalny malunek, przedstawiający flagę USA, podobny do malunku na charakterystycznym motocyklu Wyatta z filmu Swobodny jeździec z roku 1969. W GTA Vice City Stories, malunek ten został zmieniony (jest niebieski z pomarańczowymi płomieniami), usunięto także torby.

Parametry motocykla są bardzo podobne do parametrów Freewaya; motocykl jest ciężki, ma dłuższą drogę hamowania i szerzej skręca, ma jednak mocny silnik, pozwalający pojazdowi na osiąganie dość dużych prędkości w stosunkowo krótkim czasie. Tak jak w przypadku Freewaya, na opisywanym motocyklu trudno jest wykonywać triki typu wheelie czy stoppie, ze względu na dużą masę pojazdu.

W każdym wystąpieniu w uniwersum 3D, Angel jest pojazdem jakiegoś gangu: gangów motocyklistów z Liberty City i Vice City.

Uniwersum HD Edytuj

Angel nie występuje w Grand Theft Auto IV, lecz w plikach gry pozostał komplet plików wymaganych, aby umieścić go w grze. Oficjalnie, Angel pojawił się dopiero w dodatku do wyżej wymienionej gry - w The Lost and Damned. W dodatku tym, jest jednym z motocykli najczęściej używanych przez gang Angels of Death. Chociaż motocykl utracił swój specjalny malunek, nadal zachowuje podobieństwo do motocykla występującego w filmie Swobodny jeździec. Angel jest produkowany przez firmę Western Motorcycle Company. Występuje w dwóch wariantach, różniących się wyglądem baku.

W GTA Chinatown Wars, na Angelu znów można zauważyć zamontowane po bokach pojazdu torby. Przednie koło zostało bardziej zbliżone do reszty motocykla, co czyni Angela w tej grze zmodyfikowanym motocyklem typu cruiser. Pojazd nadal jest używany przez Angels of Death - wersja używana przez ten gang nie ma toreb, jest także węższa. Oba warianty motocykla mają średnie parametry, można jednak zaobserwować drobne różnice: zwykły wariant motocykla jest trochę wolniejszy, ma słabsze przyspieszenie, ostrzej skręca.

Ciekawostki Edytuj

  • Angel użyty w misji Stalowe koła w GTA Vice City, ma lekko usprawnione prowadzenie i przyspieszenie; te właściwości pojazdu zachowują się po zakończeniu misji, lecz po zapisaniu go w garażu, pojazd przestanie być unikalny.
  • W wersji GTA Chinatown Wars na PSP, gang Angels of Death jeździ normalnym wariantem Angela - drugi wariant nie występuje.

Występowanie Edytuj

Grand Theft Auto: Vice City

Grand Theft Auto: Liberty City Stories

Grand Theft Auto: Vice City Stories

Grand Theft Auto IV: The Lost And Damned

Galeria Edytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki