Wikia

GTA Wiki

Amanda De Santa

Dyskusja0
5467stron na
tej wiki

Przekierowano z Amanda

POSTAĆ
Amanda De Santa
Amanda De Santa (V)
Występuje w
GTA V
Płeć Kobieta
Urodzona w 1970
Dom Rockford Hills, Los Santos
Narodowość Amerykanka
Rodzina Michael De Santa (mąż), James De Santa (syn), Tracey De Santa (córka)
Pojazdy Sentinel
Głos Vicki Van Tassel

Amanda De Santa (dawniej Amanda Townley) – postać występująca w Grand Theft Auto V.

Żona Michaela, matka Jimmy'ego i Tracey. Ma 43 lata. Jest rozrzutną kobietą, utrzymuje słaby kontakt z resztą rodziny. Nie podoba się jej, że Michael przyjaźni się z Trevorem. Dawniej była striptizerką. Zdradza swojego męża (prawdopodobnie najczęściej z instruktorem tenisa), co widać w misji Doradztwo małżeńskie. Pod koniec gry Amanda poprawia swoje relacje z Michaelem i z resztą rodziny a zarazem staje się wierna Michaelowi, dzięki czemu stają się szczęśliwą i kochającą się rodziną.

W mini misji dla rodziny Dobry mąż, Amanda dzwoni do Michaela by ten pomógł jej bo została aresztowana za kradzież w sklepie. Jeśli jej nie pomożemy to z konta ubywa nam 90% gotówki na prawnika. Jeśli jej pomożemy, musimy dojechać na miejsce, ukraść wóz policyjny i uciec policji a następnie wrócić do domu z Amandą, która dziękuje Michaelowi za ratunek i prosi byśmy usunęli samochód policyjny z podjazdu.

Ciekawostki Edytuj

  • Amanda ma prawdopodobnie problemy alkoholowe. Możliwe jest również że jest kleptomanką.
  • Jeśli gracz wybierze zakończenie B, Amanda wyśle wiadomość do Franklina i będzie mieć nadzieję, że Franklin "zgnije w piekle". Nie wiadomo jednak, jakim cudem Amanda w tym zakończeniu dowiedziała się o tym, że Franklin miał coś wspólnego ze śmiercią Michaela.
  • W wersji beta w misji Ktoś wspominał o jodze? Amanda miała na sobie szlafrok, jakby wyszła spod prysznica. W finałowej wersji ma zwykłe ubranie.
  • Amanda wygląda podobnie do aktorki, która użyczyła jej głosu.
  • Jest jedyną postacią z rodziny Michaela, która nie ma tatuaży.

Więcej od Wikii

Losowa wiki