Wikia

GTA Wiki

Alpha

Dyskusja0
5411stron na
tej wiki
POJAZD
Alpha
Alpha (V)
Występuje w
GTA San Andreas
GTA V
Typ dwudrzwiowe coupé (SA)
Producent Albany
Przypomina Dodge Stealth (SA),
Cadillac Elmiraj (V)
Tuning TransFender (SA)
Los Santos Customs (V)

Alpha – samochód sportowy, występujący w Grand Theft Auto: San Andreas i Grand Theft Auto V.

GTA San AndreasEdytuj

W GTA San Andreas Alpha przypomina Dodge'a Stealtha z początku lat 90. Ma bardzo nowoczesny i sportowy wygląd, co wskazuje, że jest to jeden z nowszych pojazdów w grze. Jest to samochód dwudrzwiowy, pomieścić może kierowcę i jednego pasażera. Ma napęd na tylne koła i silnik z przodu.

Przyspieszenie i prędkość maksymalna Alphy mogą się równać z parametrami innych pojazdów w grze. Prowadzenie i hamowanie także są bardzo dobre. Alpha jest napędzana silnikiem V6. Wadą pojazdu jest lekka konstrukcja, przez co Alpha nie wytrzymuje wielu mocnych uderzeń.

GTA VEdytuj

W GTA V Alpha kompletnie zmieniła swój styl. Jest teraz luksusowym autem sportowym. Jest produkowana przez Albany. Jej prędkość maksymalna jest całkiem duża ponieważ jest napędzana silnikiem V8, jednak przyspieszenie nie jest takie dobre. Alpha także jest bardzo ciężka i długa, przez co trudno się nią steruje. Jest wzorowana w głównej mierze na Cadillacu Elmiraj chociaż zawiera także elementy innych pojazdów marki Cadillac i Maserati. Występuje po zainstalowaniu DLC The Business Update.

Występowanie Edytuj

GTA: San Andreas

GTA V

Więcej od Wikii

Losowa wiki