Fandom

GTA Wiki

Algonquin

6733strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Algonquin (mapa).jpg

Mapa Algonquin

Algonquin – dzielnica Liberty City położona w centralnej części miasta, pomiędzy rzekami West River i Humboldt River. Wielkie centrum biznesowe, gdzie roi się od reklam. Znajdują się tam odpowiedniki m.in Empire State Building, Statui Wolności i Muzeum Historii Naturalnej. Do Algonquin wlicza się również dwie wyspy: Happiness Island oraz Colony Island. Odpowiednikiem tej dzielnicy w rzeczywistości jest Manhattan.

Ciekawe miejsca Edytuj

Ważniejsi mieszkańcy Edytuj

Biznesy Edytuj

Dzielnice Edytuj

Kryjówki Edytuj

Grand Theft Auto IV Edytuj

Grand Theft Auto IV: The Ballad of Gay Tony Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • W rzeczywistości Algonquin to nazwa indiańskiego plemienia z okolic dzisiejszych północnych Stanów Zjednoczonych i Kanady.
  • W Algonquin aleje są nazwane alfabetycznie (od A do G) nazwami miast w USA, zaś ulice są nazwane alfabetycznie (A-X) nazwami pierwiastków chemicznych.
  • Według programu telewizyjnego History of Liberty City słowo Algonquin w języku rdzennych Amerykanów oznacza „miejsce do zbudowania wielu wieżowców”, co jest nawiązaniem do Manhattanu, którego nazwa oznaczała „wyspa wielu wzgórz”.
  • W Grand Theft Auto V podczas misji Pan Philips Michael , Franklin i Dave oglądają wiadomości ,jeżeli spojrzymy na pasek informacyjny zobaczymy iż jest tam napisane że Alqonquin odwiedziła fala kataklizmów i że wyspa została zalana.

Więcej w Fandom

Losowa wiki