Wikia

GTA Wiki

Alfons

Dyskusja0
5189stron na
tej wiki
MISJA
Alfons
(ang. Pump-Action Pimp)
Alfons (4)
Claude zabija cel misji - alfonsa
Gra Grand Theft Auto III
Dla Luigi Goterelli (III - HUD) Luigi Goterelli
Lokalizacja klub U Luigiego w dzielnicy Czerwonych Świateł,
Portland, Liberty City
Cel zabicie alfonsa z gangu Diablo
Nagroda $4 000
Wymagania Wożąc pannę Misty,
nieukończenie Ostatnich próśb
Odblokowuje Ach, cóż to był za bal...,
pistolet dostępny w Amu-Nacji[1]
Niezaliczenie brak

Alfons – czwarta misja w Grand Theft Auto III, którą otrzymujemy od Luigiego Goterellego.

Solucja Edytuj

Pewien alfons z gangu Diablos wysyła swoje prostytutki do pracy na terytorium Luigiego. Dlatego, naszym zadaniem w tej misji będzie pozbycie się go. Na samym początku, jedziemy do zaznaczonej na radarze Amu-Nacja (III - HUD) Amu-Nacji, idziemy na znajdującą się za nim strzelnicę i zabieramy pozostawiony tam pistolet. Następnie, zdobywamy jakiś samochód i kierujemy się w stronę celu. Cel porusza się Ogierem gangu Diablo - zajeżdżamy mu drogę (uważamy, aby go nie staranować) i wysiadamy z wozu. Alfons do pomocy ma uzbrojonego w Micro Uzi gangstera, sam uzbrojony jest w obrzyna, dlatego najpierw zajmujemy się nim, a dopiero potem towarzyszącym mu gangsterem.

Ciekawostki Edytuj

  • Oprócz nagrody pieniężnej, gracz może zabrać pozostałe po celach bronie: Micro Uzi (25 naboi) oraz strzelbę (5 naboi).
  • Jest to jedna z nielicznych misji w tej grze, której niezaliczenie może odbyć się tylko na dwa sposoby - śmiercią bohatera lub zatrzymaniem go przez policję.
  • Jeżeli gracz nie wykonał tej misji przed ukończeniem misji Ostatnie prośby, nie będzie mógł jej wykonać później, a co za tym idzie - nie będzie mógł ukończyć gry na 100%.

Scenariusz Edytuj

Galeria Edytuj

PL Wykonanie: GTAVideoPL PC

Misje w Grand Theft Auto III
Poprzednia: Alfons Następna:
Luigi Goterelli (III - HUD) Wożąc pannę Misty Luigi Goterelli (III - HUD) Ach, cóż to był za bal...

Przypisy

  1. Pistolet będzie dostępny albo po tej misji, albo po Żegnaj 'Okrągły' Lee Chong (w zależności, którą gracz wykonał jako pierwszą).

Więcej od Wikii

Losowa wiki