Disambig Może chodziło Ci o postacie o tym imieniu?

Alfons – czwarta misja w Grand Theft Auto III, którą otrzymujemy od Luigiego Goterellego.

Solucja Edytuj

Pewien alfons z gangu Diablos wysyła swoje prostytutki do pracy na terytorium Luigiego. Dlatego, naszym zadaniem w tej misji będzie pozbycie się go. Na samym początku, jedziemy do zaznaczonej na radarze Amu-Nacja (III - HUD) Amu-Nacji, idziemy na znajdującą się za nim strzelnicę i zabieramy zostawiony tam pistolet. Następnie, zdobywamy jakiś samochód i kierujemy się w stronę celu. Cel porusza się Ogierem gangu Diablo - zajeżdżamy mu drogę (uważamy, aby go nie staranować) i wysiadamy z wozu. Alfons do pomocy ma uzbrojonego w Micro Uzi gangstera, sam uzbrojony jest w obrzyna, dlatego najpierw zajmujemy się nim, a dopiero potem towarzyszącym mu gangsterem.

Ciekawostki Edytuj

  • Oprócz nagrody pieniężnej, gracz może zabrać pozostałe po celach bronie: Micro Uzi (25 naboi) oraz strzelbę (5 naboi).
  • Jest to jedna z nielicznych misji w tej grze, której niezaliczenie może odbyć się tylko na dwa sposoby - śmiercią bohatera lub zatrzymaniem go przez policję.
  • Jeśli gracz nie wykonał tej misji przed ukończeniem misji Ostatnie prośby, nie będzie mógł jej wykonać później, a co za tym idzie - nie będzie mógł ukończyć gry na 100%.

Poprzednia: Alfons Następna:
Luigi Goterelli (III - HUD) Wożąc pannę Misty Luigi Goterelli (III - HUD) Ach, cóż to był za bal...

Przypisy

  1. Pistolet będzie dostępny albo po tej misji, albo po Żegnaj 'Okrągły' Lee Chong (w zależności, którą gracz wykonał jako pierwszą).