Fandom

GTA Wiki

Alarm samochodowy

6722strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Alarm samochodowy – urządzenie zainstalowane w pojazdach, mające na celu zwrócenie uwagi policji na kradziony samochód, począwszy od pierwszej części serii.

Specyfikacja Edytuj

Alarm uruchamia się automatycznie po wejściu niepożądanej osoby do auta z takowym alarmem. Wydaje różne dźwięki, czasem jest to miarowe trąbienie klaksonu, czasem odgłos własny (czyli taki, jakiego normalnie nie posiada dwuślad), zawsze jednak towarzyszy temu błyskanie reflektorów i świateł pozycyjnych. Alarm z reguły wyłącza się po parunastu sekundach, bądź po wyjściu z auta (GTA1).

Grand Theft Auto IEdytuj

Alarm, to z reguły przeciągłe trąbienie. Policja nie zwraca na niego żadnej uwagi. Milknie po wyjściu gracza z pojazdu.

Grand Theft Auto IIEdytuj

Alarm włącza się po wejściu do danego pojazdu. Zawsze jest to alarm z odgłosem własnym. Policja nie reaguje na jego dźwięk.

Grand Theft Auto III i pozostałe gryEdytuj

Alarm może być przeciągłym trąbieniem, piszczeniem, czy przerywanym wyciem. Ściąga na gracza zainteresowanie policji, która rusza w pościg za złodziejem - gracz otrzymuje pierwszy stopień złej sławy, ale tylko wówczas gdy przejedzie obok jakiegokolwiek pojazdu policyjnego lub policjanta. Alarm przestaje hałasować po ponad 15 sekundach.

Ciekawostki Edytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki