Wikia

GTA Wiki

Airtug

Dyskusja0
5080stron na
tej wiki
POJAZD
Airtug
Airtug (IV)
Występuje w
GTA IV
GTA V
Typ holownik lotniskowy
Producent HVY
Zobacz Holownik,
Wózek bagażowy,
Ripley

Airtug – holownik lotniskowy występujący w Grand Theft Auto IV i w Grand Theft Auto V. Jest to holownik o niskiej mocy, występujący na płycie lotniska Francis International Airport. Zastępuje występujący wcześniej Wózek bagażowy. Będąc jednym z pojazdów występujących na lotnisku, Airtug ma na sobie oznaczenia linii lotniczych FlyUS

Tak jak Wózek bagażowy, Airtug nie jest najlepszym pojazdem w grze, przeciwnie - jego parametry są (według handling.cfg) najgorsze w grze. Pojazd ma bardzo słaby silnik, a więc i słabą prędkość maksymalną. Rekompensują to jednak dość dobre przyspieszenie i sterowność, a także mały rozmiar pojazdu. Airtug może pomieścić kierowcę i jednego pasażera. W GTA V ma podobne parametry, jednak różnicą jest wolniejsza pręskość i jeden bieg. Trudno nim dojeżdżać do podjazów,ledwo do nich dociera.

Otwarte nadwozie Airtuga czyni jednak kierowcę bardzo wrażliwym na pociski. W przeciwieństwie do Baggage'a z GTA: San Andreas, do Airtuga nie można podpiąć żadnych przyczep czy schodów lotniskowych. Chociaż jest to jeden z gorszych pojazdów w grze, nie jest łatwo go zdobyć - wjazd na płytę lotniska powoduje czwarty stopień zainteresowania policji graczem a w GTA V powoduje trzeci stopień zainteresowania policji graczem.

W GTA 5 w misji Zniebowid  gracz musi dojechać  Z-Type'm do lotniska (nie dostaje poziomu poszukiwań).Można to wykorzystać i ukraść Airtuga. 

Ciekawostki Edytuj

  • Jazda Airtugiem w bardzo bliskim sąsiedztwie lotniska Francis International Airport spowoduje pojawianie się go na pobliskim parkingu, a nawet bardzo rzadko pojawianie się go w ruchu ulicznym.

Więcej od Wikii

Losowa wiki