FANDOM

Gwiazda (1)

Airtug – holownik lotniskowy występujący w Grand Theft Auto IV i w Grand Theft Auto V. Jest to holownik o niskiej mocy, występujący na płycie lotniska Francis International Airport. Zastępuje występujący wcześniej Wózek bagażowy. Będąc jednym z pojazdów występujących na lotnisku, Airtug ma na sobie oznaczenia linii lotniczych FlyUS

Tak jak Wózek bagażowy, Airtug nie jest najlepszym pojazdem w grze, przeciwnie - jego parametry są (według handling.cfg) najgorsze w grze. Pojazd ma bardzo słaby silnik, a więc i słabą prędkość maksymalną. Rekompensują to jednak dość dobre przyspieszenie i sterowność, a także mały rozmiar pojazdu. Airtug może pomieścić kierowcę i jednego pasażera. W Grand Theft Auto V ma podobne parametry, jednak różnicą jest wolniejsza prędkość i jeden bieg. Trudno nim dojeżdżać do podjazdów, ledwo do nich dociera.

Otwarte nadwozie Airtuga czyni jednak kierowcę bardzo wrażliwym na pociski. W przeciwieństwie do wózka bagażowego z Grand Theft Auto: San Andreas, do Airtuga nie można podpiąć żadnych przyczep czy schodów lotniskowych. Chociaż jest to jeden z gorszych pojazdów w grze, nie jest łatwo go zdobyć - w Grand Theft Auto IV wjazd na płytę lotniska powoduje czwarty stopień zainteresowania policji graczem, a w Grand Theft Auto V - trzeci.

W GTA V w misji Zniebowid gracz musi dojechać Z-Typem na lotnisko - nie dostaje wówczas złej sławy. Można to wykorzystać i łatwo ukraść Airtuga.

Ciekawostki Edytuj

Galeria Edytuj