Wikia

GTA Wiki

Airtrain

Dyskusja2
5080stron na
tej wiki
POJAZD
Airtrain
Airtrain (III)
Występuje w
GTA III
GTA Vice City
GTA Liberty City Stories
GTA Vice City Stories
Typ samolot pasażerski
Przypomina Boeing 727
Zobacz AT-400, Andromada

Airtrain[1] lub Aeroplane[2] jest dużym samolotem pasażerskim występującym w Grand Theft Auto III, Grand Theft Auto: Vice City, Grand Theft Auto: Liberty City Stories i Grand Theft Auto: Vice City Stories.

Opis Edytuj

Airtrain przypomina Boeinga 727. W GTA III i Vice City, nie posiada kolizji, więc jest niematerialny i możemy przez niego przejechać. Próba uzyskania go poprzez modyfikacje lub trainery kończy się zawieszeniem gry. Airtrain występuje tylko na lotniskach, trasę jego lotu wyznacza plik flight1.dat. W GTA: Liberty City Stories, naprawiono już ten problem i Airtrain posiada już kolizje. Dotknięcie go kończy się śmiercią (nie jest tak w przypadku skrzydeł).

GTA: Vice City Stories Edytuj

W GTA: Vice City Stories, Airtrain podobnie jak w LCS jest materialny. Dotknięcie go już nie zabija, lecz powoli pozbawia protagonistę zdrowia. W przeciwieństwie do innych gier w których występuje Airtrain, w GTA: Vice City Stories można do niego wsiąść (co prawdopodobnie jest easter egg'iem). Gracz może w nim tylko zmieniać kamerę i stację radiową - trasa jego lotu jest niezmienna (jest wyznaczana przez plik flight1.dat).

Lot Airtrainem od startu do lądowania trwa 6 minut i 40 sekund. Gracz może wsiąść do samolotu, stając na jego lewym skrzydle, podchodząc do małych drzwiczek w tylnej jego części i wciskając PS2 trójkąt. Wysiąść można tylko przez chwilę przed startem i chwilę po lądowaniu. W środku samolotu widać białe światło dużej wielkości.

Tego samolotu nie da się w żaden sposób zniszczyć.

Ciekawostki Edytuj

  • W wersji beta GTA III dało się zniszczyć ten samolot. Możemy to zobaczyć na niemieckim trailerze (od 1:57). Kolizja ta prawdopodobnie została usunięta po zamachu terrorystycznym w Nowym Jorku. (Plik "airtrain.col" odpowiedzialny za kolizje wciąż występuje w pliku vehicles.col znajdującym się w katalogu /models/coll jednak nie jest on używany)

Galeria Edytuj

Przypisy

  1. Nazwa zaczerpnięta z pliku modelu pojazdu
  2. Nazwa zaczerpnięta z pliku tekstury pojazdu

Więcej od Wikii

Losowa wiki