Agresywna jazda

Agresywna jazda
(ang. Uzi Money)
Agresywna jazda (4).jpg
Claude zabija purpurowe Dziewiątki
Gra Grand Theft Auto III
Dla D-Ice (III - HUD).gif D-Ice
Lokalizacja budka telefoniczna w Wichita Gardens,
Shoreside Vale, Liberty City
Cel zabicie 20 purpurowych Dziewiątek
Nagroda $10 000
Wymagania Kropla w oceanie
Odblokowuje Zabawkowy zabójca
Niezaliczenie upływ czasu (2:30)

Agresywna jazda – pierwsza misja w Grand Theft Auto III, zlecana przez D-Ice'a.

Solucja Edytuj

D-Ice, szef gangu Red Jacks, chce, abyśmy dali nauczkę rywalom jego gangu - purpurowym Dziewiątkom. Chce, byśmy zabili 20 członków tego gangu.

Misja ta działa bardzo podobnie do rozwałki - w tej misji, należy zabić 20 purpurowych Dziewiątek, techniką drive-by, mieszcząc się w limicie czasowym (2:30). Jedynym utrudnieniem w misji są członkowie gangu Red Jacks, chodzący po ulicach razem z Dziewiątkami - po zaatakowaniu, oba gangi zaczną do nas strzelać, wtedy uciekamy z zasięgu strzału (problem można wyeliminować, używając kuloodpornego Patriota z misji Na widelcu). Po zabiciu 20 Dziewiątek, misja zakończy się powodzeniem.

CiekawostkiEdytuj

  • Choć misję trzeba wykonać metodą drive-by, to podczas misji wyświetla się komunikat: Pamiętaj, liczą się tylko kolesie rozjechani samochodem. Przyczyną tego błędu jest niewłaściwe tłumaczenie oryginalnego tekstu. Oryginalny, angielski tekst brzmi Remember, only Uzi drive-by kills count, co oznacza Pamiętaj, liczy się tylko zabijanie metodą drive-by. Niepoprawne tłumaczenie może wprowadzać graczy w błąd, gdyż rozjechanie jakiegokolwiek gangstera samochodem nie zostanie uznane.

Poprzednia: Agresywna jazda Następna:
Donald Love (III - HUD).gif Kropla w oceanie D-Ice (III - HUD).gif Zabawkowy zabójca