Agresywna jazda – pierwsza misja w Grand Theft Auto III, zlecana przez D-Ice'a.

Solucja Edytuj

D-Ice, szef gangu Red Jacks, chce, abyśmy dali nauczkę rywalom jego gangu - purpurowym Dziewiątkom. Chce, byśmy zabili 20 członków tego gangu.

Misja ta działa bardzo podobnie do rozwałki - w tej misji, należy zabić 20 purpurowych Dziewiątek, techniką drive-by, mieszcząc się w limicie czasowym (2:30). Jedynym utrudnieniem w misji są członkowie gangu Red Jacks, chodzący po ulicach razem z Dziewiątkami - po zaatakowaniu, oba gangi zaczną do nas strzelać, wtedy uciekamy z zasięgu strzału (problem można wyeliminować, używając kuloodpornego Patriota z misji Na widelcu). Po zabiciu 20 Dziewiątek, misja zakończy się powodzeniem.

CiekawostkiEdytuj

  • Choć misję trzeba wykonać metodą drive-by, to podczas misji wyświetla się komunikat: Pamiętaj, liczą się tylko kolesie rozjechani samochodem. Przyczyną tego błędu jest niewłaściwe tłumaczenie oryginalnego tekstu. Oryginalny, angielski tekst brzmi Remember, only Uzi drive-by kills count, co oznacza Pamiętaj, liczy się tylko zabijanie metodą drive-by. Niepoprawne tłumaczenie może wprowadzać graczy w błąd, gdyż rozjechanie jakiegokolwiek gangstera samochodem nie zostanie uznane.
  • Po wykonaniu tej misji członkowie gangu Dziewiątki mogą zniknąć z ulic, nawet po rozpoczęciu nowej gry. Aby się przed tym zabezpieczyć, przed pierwszym ukończeniem misji należy zarezerwować osobny slot zapisu z ukończoną tylko pierwszą misją w grze, który należy używać od tej pory przy kolejnych podejściach do gry zamiast opcji nowej gry.

Poprzednia: Agresywna jazda Następna:
Donald Love (III - HUD) Kropla w oceanie D-Ice (III - HUD) Zabawkowy zabójca