Fandom

GTA Wiki

Adrenalina

6733strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Adrenalina (III).jpg

Adrenalina w GTA III

Adrenalina (nazywana czasem jako Matrix Mode) – środek występujący w Grand Theft Auto III, Grand Theft Auto: Vice City i Grand Theft Auto: Liberty City Stories. Po jego zażyciu tempo gry ulega spowolnieniu, wszystkie czynności poza celowaniem i poruszaniem się protagonisty wokół własnej osi są wykonywane wolniej. Protagonista może także mocniej uderzać pięścią w ludzi oraz wykonywać dłuższe i wyższe skoki. Efekt adrenaliny mija po około 30 sekundach, lub przy wejściu do dowolnego pojazdu.

Ciekawostki Edytuj

  • W GTA III, jeżeli wejdziemy do pociągu pod wpływem adrenaliny, nie będziemy w stanie go opuścić (gra się zamrozi).
  • Adrenalina miała także pojawić się w Grand Theft Auto: San Andreas:
    • istnieje kod, który symuluje jej działanie (munasef);
    • w oficjalnym poradniku Brady Games do tej gry podane zostały jej lokalizacje - ogólnie, w całym stanie, miała występować w 9 miejscach (m.in. na cmentarzu w Palomino Creek);
    • model adrenaliny pozostał w plikach gry[1].
  • Adrenalina faktycznie może być nieznanym narkotykiem, na co wskazuje jej brak we wspomnianym Grand Theft Auto: San Andreas oraz Grand Theft Auto: Vice City Stories, gdzie protagoniści są niechętnie do nich nastawieni.
  • Jeżeli będziemy "wbiegiwać" w samochód pod wpływem adrenaliny, zaczniemy go niszczyć, po czym ten przewróci się i zacznie płonąć.
  • Pod wpływem adrenaliny gracz jest bardziej podatny na uszkodzenia, ale pomimo to otrzyma mniejsze obrażenia przy upadku z niewielkiej wysokości.

Przypisy

  1. gta3.img --> adrenaline.dff

Więcej w Fandom

Losowa wiki