Fandom

GTA Wiki

Adder

7005stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
POJAZD
Adder
Adder (V).jpg
Adder (patrz: tył)
Występuje w
GTA V
Typ supersamochód
Producent Truffade
Przypomina Bugatti Veyron 16.4 Super Sport
Tuning Los Santos Customs, Beeker's Garage

Adder – dwuosobowy supersamochód występujący w Grand Theft Auto V.

OpisEdytuj

Jest to odpowiednik Bugatti Veyron 16.4 Super Sport produkowany przez markę Truffade, chociaż jego przód przypomina Saab Aero-X. Ma piątą najlepszą prędkość maksymalną w grze (po Z-Typie, Bati 801, Banshee 900R i Hakuchou), jednak skręcanie nim przy wysokich prędkościach jest bardzo problematyczne, przyspieszenie również nie należy do najlepszych, zwłaszcza w klasie supersamochodów. Pod względem hamulców, lepsze od Addera są Turismo R, Zentorno, T20 i Osiris. Auto jest także dość wytrzymałe - nie wgniata się zbyt mocno podczas zderzeń i może wytrzymać nawet piętnaście strzałów z obrzyna. Adder praktycznie nie ma opcji tuningu wizualnego. Jest najlepszym wyborem do wyścigów na dłuższy dystans, ale za to nie nadaje się do wyścigów z choćby niewielką liczbą zakrętów.

Występowanie Edytuj

  • Może zostać kupiony na stronie Legendarymotorsport.net za $1 000 000.
  • W pobliżu Ponsonbys w Rockford Hills.
  • Jeśli przełączymy się na Franklina może nam trafić się scena, w której główny bohater stoi w korku obok czarnego Addera.

Znani właściciele Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Adder jest trzecim najszybszym samochodem w grze. Może osiągnąć prędkość do 125 mph (ok. 201 km/h). Realny odpowiednik Addera, Bugatti Veyron 16.4 Super Sport rozpędza się do 267 mph (ok. 431 km/h).
  • Domyślną stacją radiową w Adderze jest FlyLo FM lub Soulwax FM.
  • Przód Addera jest bardzo podobny do przodu Felona.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki