Wikia

GTA Wiki

Action/Reaction

5529stron na
tej wiki
Dyskusja0
MISJA
Action/Reaction
(pol. Akcja/Reakcja)
Akcja Reakcja (10)
Strzelanina w Klubie AoD
Gra Grand Theft Auto IV: The Lost and Damned
Dla Billy Grey (TLaD - HUD) Billy Grey
Lokalizacja Klub Lostów w Berners Road,
Acter, Alderney
Cel zemsta za zabicie Jasona, ucieczka z klubu AoD
Nagroda $1000
Wymagania It's War
Odblokowuje Buyer's Market
Niezaliczenie śmierć któregoś z towarzyszy, zniszczenie któregoś motoru towarzyszy, opuszczenie towarzyszy, porzucenie motocykla Johnny'ego

Action/Reaction – misja w Grand Theft Auto IV: The Lost and Damned. Czwarta dla Billy'ego Greya.

Solucja Edytuj

Johnny wchodzi do klubu i przez Billy'ego poznaje Raya Boccino, od którego Billy kupił granatnik. Po wyjściu trzeba podążać za Billym. Na autostradzie zaczyna się wyścig do klubu AoD. Po dojeździe Billy wyjaśnia, Johnny'emu że są tutaj by zemścić się na Aniołach Śmierci za zabicie Jasona Michaelsa. Billy przekazuje granatnik Johnny'emu i każe mu powrzucać je przez okno. Na to reagują Anioły Śmierci, którzy opuszczają klub i atakują Lostów. Po śmierci paru członków AoD, nadjeżdżają posiłki. Po zniszczeniu posiłków, nadjeżdżają kolejne, które również zostają zniszczone. Billy oraz Johnny wchodzą do klubu, i zaczynają eliminować AoD w klubie. Po zabiciu wszystkich członków, Billy każe Johnny'emu zapakować heroinę (którą zabiera Brian), jednak spotyka się z odmową. Po wyjściu z klubu członkowie Lost MC rozdzielają się, ostatni odjeżdża Johnny.

Ciekawostki Edytuj

  • Podczas tej misji Billy i Terry są uzbrojeni w obrzyny, zaś Jim, Clay i Brian są uzbrojeni w pistolety.
  • Jeśli gracz spróbuje ugasić ogień armatką wodną wozu strażackiego, nie uda mu się to.
  • Podczas tej misji gracz może zdobyć gangsterskiego Burrito, lecz to spowoduje niezaliczenie misji.
  • Heroina znajdująca się w piwnicy klubu Angels Of Death jest tam jedynie podczas przerywnika. Nie pojawia się tam podczas normalnej gry.
  • Jedynie Johnny i Billy wchodzą do klubu Angels Of Death, jednak w przerywniku, w którym heroina Angels of Death zostaje znaleziona, jest z nimi Brian.

Galeria Edytuj

Więcej od Wikii

Losowa wiki