A Dish Served Cold

Dyskusja0
5341stron na
tej wiki
MISJA
A Dish Served Cold
(pol. Danie na zimno)
A Dish Served Cold (22)
Niko pozbywa się Dimitriego Rascalova
Gra Grand Theft Auto IV
Dla Zemsta (IV - HUD) Niko Bellic
Lokalizacja statek Platypus w East Hook, Broker, Liberty City
Cel zabicie Dimitriego Rascalova
Nagroda brak
Wymagania One Last Thing...
Odblokowuje Mr. & Mrs. Bellic
Niezaliczenie brak

A Dish Served Cold – misja w Grand Theft Auto IV, pierwsza z trzech, składających się na zakończenie "Zemsta".

Solucja Edytuj

Jeżeli zdecydowaliśmy się na zemstę na Dimitrim, udajemy się w okolice statku Platypus w East Hook (Broker). Na całym statku znajduje się masa Rosjan. Dimitri jest w ładowni - musimy się najpierw dostać na mostek, aby ją otworzyć. Na sam początek, podjeżdżamy w okolice ciężarówki, wysiadamy z wozu i chowamy się. Posługując się wyrzutnią rakiet, rozwalamy ciężarówkę. Po prawej znajduje się drabina - wchodzimy na nią, a po dotarciu na szczyt zdejmujemy Rosjan z pokładu. Potem schodzimy drabiną na dół i wychodzimy na pokład statku. Posuwając się do przodu, chowając się za skrzyniami rozwalamy kolejnych Rosjan. Gdy dojdziemy do wejścia do kuchni, chowamy się za drzwiami i rozwalamy wszystkich wewnątrz. Jeśli jej potrzebujemy, zabieramy apteczkę i rozwalamy gangstera na schodach. Wchodzimy na nie i chowamy się przy rogu korytarza. Zdejmujemy wszystkich przeciwników i idziemy dalej. W pierwszym pomieszczeniu po lewej znajdziemy karabin snajperski, a w drugim po prawej - kamizelkę kuloodporną. Wychodzimy przez drzwi po lewej stronie i rozwalamy gangsterów po prawej na dole. Wychodzimy po schodach na górę i chowamy się przy wejściu na mostek. Rozwalamy znajdującego się tam gangstera i otwieramy ładownię. Zabieramy pancerz i wracamy na pokład tą samą drogą, wybijając po drodze Rosjan. W kuchnie znajdziemy apteczkę. Podchodzimy do wejścia do ładowni i wskakujemy tam. Natychmiast znajdziemy się pod ostrzałem, wybijamy wszystkich Rosjan stojących nam na drodze do Dimitriego, chowając się za skrzyniami. W końcu dotrzemy do Dimitriego - zaatakują nas jeszcze czterej Rosjanie. Pozbywamy się ich, a na końcu zajmujemy się Dimitrim. Gdy zadamy już Dimitriemu duże obrażenia, stanie przed nami bezbronny - pozbywamy się go celnym strzałem z pistoletu. Na koniec, znajdujemy drogę na pokład i opuszczamy statek.

Scenariusz Edytuj

Galeria Edytuj

Przykładowe przejście przez GTAmissions.com Edytuj

Misje w Grand Theft Auto IV
Poprzednia: A Dish Served Cold Następna:
James Pegorino (IV - HUD) One Last Thing... Mr. & Mrs. Bellic