FANDOM

POJAZD
AT-400
AT-400 (SA)
Występuje w
GTA San Andreas
Typ samolot pasażerski
Przypomina Boeing 737-400
Tuning brak
Zobacz Airtrain, Andromada, Odrzutowiec, Samolot Towarowy

AT-400 – samolot pasażerski występujący tylko w Grand Theft Auto: San Andreas. Samolot jest wzorowany na Boeingu 737-400, to największy samolot w serii, którym można sterować.

Opis Edytuj

Jak na pojazd o tak dużych rozmiarach, AT-400 jest bardzo szybki. Wielkość i masa samolotu przeszkadzają mu jednak w wygodnym sterowaniu. Mimo tego, samolot, będąc na dużych wysokościach, może wykonywać beczki, a nawet pętle. Co ciekawe, potrafi pomieścić pilota i jednego pasażera, który siedzi tuż obok pilota (na miejscu drugiego pilota) i wchodzi przez drzwi od prawej strony; niestety w singleplayer nie jest możliwa podróż z pasażerem, ponieważ w GTA San Andreas sztuczna inteligencja nie jest wystarczająco dobrze zaprogramowana aby wejść do samolotu nawet jeżeli podstawimy schody lub inne obiekty, po których można wejść. Postać mająca za nami wejść po prostu staje pod kokpitem samolotu.

Podstawową wadą samolotu jest to, że po wylądowaniu nim na pasie startowym, nie można wsiąść do niego z powrotem. Dzieje się tak, gdyż drzwi samolotu znajdują się wysoko nad ziemią. Powrót do pojazdu umożliwia np. podpięcie schodów samolotowych do wózka bagażowego i ustawienie ich przy drzwiach, lub podjechanie samochodem pod drzwi.  

AT-400 (SA - 2)

Porównanie wielkości AT-400 z wozem technicznym na pasie startowym.

Występowanie Edytuj

  • W dużym hangarze na lotnisku Las Venturas.
  • Gracz znajduje się na pokładzie tego samolotu, gdy podróżuje z miasta do miasta; co ciekawsze, na jednej z kamer podczas lotu widać, że CJ tak naprawdę siedzi za sterami samolotu.