Fandom

GTA Wiki

500 XLR8

6734strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

POJAZD
500 XLR8
500 XLR8 (CW).png
Występuje w
GTA Chinatown Wars
Typ wyścigowy

500 XLR8 – pojazd sportowy, występujący w Grand Theft Auto: Chinatown Wars. Razem z m.in. Resolutionem X i MK GT9 należy do kategorii pojazdów mocno zmodyfikowanych.

500 XLR 8 występuje zawsze w kolorach niebieskim i czerwonym, jest to przerobiona wersja nieznanego pojazdu, podobnego do Cometa. Cechami szczególnymi pojazdu są duży czarny spoiler i fioletowe neony, zapalające się w nocy. Część nazwy pojazdu, "XLR8" ma prawie taką samą wymowę, jak słowo "przyspieszenie" (ang. accelerate).

Tak jak inne pojazdy tego typu, 500 XLR8 ma bardzo dobre parametry - bardzo dobre przyspieszenie i dobrą prędkość maksymalną. Pojazd prowadzi się dobrze tylko przy niskich prędkościach. Tak jak np. MK GT9, 500 XLR8 ma bardzo słabą wytrzymałość.

Występowanie Edytuj

  • Czasami pojazd pojawia się w północnej części lotniska Francis International Airport, na północ od parkingu wielopoziomowego.
  • Pojazd występuje w misji The Wheelman, gdzie mamy go ukraść.
  • Dostępny do kupienia w salonie samochodowym w BOABO, po ukończeniu wszystkich wyścigów ulicznych w Algonquin na brąz (koszt: $1 200).

Więcej w Fandom

Losowa wiki