Fandom

GTA Wiki

4 X 4 (misja - Heist Almighty)

6734strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

MISJA
4 X 4 (misja - Heist Almighty) (6).png
Protagonista pozbywa się dłużnika
Gra Grand Theft Auto 1
Dla Robert "Bubby" Seragliano
Lokalizacja 4 X 4 w południowo-zachodnim New Guernsey, Liberty City
Cel dostarczenie pojazdów do doków, pozbycie się celu, kradzież pojazdu
Nagroda
Niezaliczenie zniszczenie Beasta GTS

Jedną z misji pobocznych w jednym ze scenariuszy Grand Theft Auto IHeist Almighty możemy rozpocząć w 4 X 4, znajdującym się w południowo-zachodnim New Guernsey.

Solucja Edytuj

Zaraz po uruchomieniu pojazdu, ruszamy na poszukiwania dwóch Pickupów, potrzebnych szefowi. Pojazdy po kolei odwozimy do doków w Island View. Drugą częścią zadania jest pozbycie się dłużnika szefa. Zaopatrujemy się w karabin maszynowy i pancerz, a następnie jedziemy do Guernsey City i parkujemy przed wjazdem do alejki. Wchodzimy z bronią do alejki, pozbywamy się celu i jego ochroniarza. Potem, jedziemy do pobliskiego garażu po dalsze instrukcje.

Ostatnią częścią zadania jest zdobycie towaru Sonettiego. Jedziemy szybko na miejsce (stacja kolejowa w Guernsey City) i wsiadamy do zaparkowanego tam Beasta GTS. Jeśli zajmie nam to zbyt dużo czasu, do samochodu wsiądzie kierowca i odjedzie; będziemy musieli go dogonić. Wóz z towarem przemalowujemy w warsztacie w południowo-zachodnim Park, a na koniec odstawiamy do garażu w New Guernsey.

Scenariusz Edytuj

Galeria Edytuj

PL Wykonanie: Grand Theft Auto Wiki PC

Więcej w Fandom

Losowa wiki