Wikia

GTA Wiki

24/7

Dyskusja18
5443strony na
tej wiki
24-7 (logo)
24-7 (SA)

Typowe wnętrze sklepu 24/7

24-7 (SA - 2)

Jeden ze sklepów sieci (Las Venturas)

24/7 (również jako 24-7) – sieć sklepów spożywczych, znajdujących się na terenie San Andreas i Liberty City.

W Grand Theft Auto: San Andreas sklepy tej sieci są dostępne dla gracza. Dla jednego z nich, znajdującego się w Dzielnicy handlowej, sygnowanego jako Roboi's Food Mart, można zrobić misję, po której będzie generował nam pewien dochód pieniężny. W sklepie można znaleźć kilka produktów wyprodukowanych w miastach spoza stanu San Andreas, m.in. karmę dla psów Bitch 'n' Dog Food (produkowane przez Delikatesy Pod Psem w Liberty City), lody Cherry Poppers (produkowane przez fabrykę lodów w Vice City) oraz Love Juice (jest to nawiązanie do zespołu rockowego Love Fist; produkt ten pochodzi z Vice City). Zwykle w każdym sklepie można znaleźć kilka gier elektronicznych (np. Duality) i automaty z napojami i przekąskami.

Sklepy tej sieci znajdują się również w Liberty City. W Grand Theft Auto IV wejście do nich nie jest możliwe. Możliwość taka pojawiła się dopiero w Grand Theft Auto: Chinatown Wars. W tej grze można w środku kupić sobie zdrapkę. Tablice reklamowe sklepu i jego loga można ujrzeć na niektórych samochodach ciężarowych: Steed (GTA IV) i Yankee (GTA Chinatown Wars).

Sklep jest najprawdopodobniej parodią prawdziwej sieci marketów 7eleven.

Asortyment Edytuj

GTA: San Andreas Edytuj

Grand Theft Auto IV Edytuj

Lokaliacje Edytuj

Los Santos Edytuj

Las Venturas Edytuj

Tereny podmiejskie stanu San Andreas Edytuj

Liberty City (uniwersum HD)Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Sklep o takiej nazwie występuje w grze Manhunt.
  • W GTA: San Andreas granaty łzawiące nie działają w sklepach tej sieci.

Zobacz też Edytuj

Więcej od Wikii

Losowa wiki