Fandom

GTA Wiki

...The Holland Play (Dwayne)

7005stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
MISJA
...The Holland Play
(pol. ...Igraszki w Holland)
The Holland Play (11B).jpg
Egzekucja Playboya
Gra Grand Theft Auto IV
Dla The Holland Play (Playboy X).gif Dwayne Forge
Lokalizacja dom Playboya X w Northwood, Algonquin, Liberty City
Cel zabicie Playboya X
Nagroda kryjówka w Northwood
Wymagania The Holland Play...
Odblokowuje przyjaźń z Dwayne'em
Niezaliczenie brak

…The Holland Play – misja w Grand Theft Auto IV, druga część misji The Holland Play, zlecana przez Dwayne'a Forge'a.

Solucja Edytuj

Jeżeli zdecydowaliśmy się na zabicie Playboya, idziemy do czerwonego „X” na radarze. Wchodzimy w żółty znacznik. Po przerywniku Playboy zacznie uciekać. Niko automatycznie schowa się za ścianę. Wybijamy czterech ochroniarzy i zaczynamy ścigać Playboya. Gdy zeskoczy na ulicę, biegniemy za nim. Pojawi się Patriot z ochroniarzami, których rozwalamy, najlepiej wyrzutnią rakiet. Pościg zaprowadzi nas do alejki – Playboy próbuje się bronić, lecz zaciął mu się pistolet. Wyciągamy dowolną broń i zabijamy go.

Ciekawostki Edytuj

  • Gdy jesteśmy w środku domu i staniemy przy najdalszym oknie, będzie można zabić Playboya z mieszkania, automatycznie po zabiciu pojawi się cutscenka gdybyśmy zabili go w alejce.
  • Jeśli gracz zabije Playboya zanim zatnie mu się pistolet, będzie mógł zabrać jego broń.
  • Podczas misji można zauważyć różnice stosunków Niko do Playboya lub Dwayne'a. Podczas egzekucji Dwayne'a przy wystrzale Niko nie patrzy na niego, a po misji i otrzymaniu pieniędzy nie jest z nich zadowolony, ponieważ Dwayne był jego przyjacielem. Kiedy jednak mamy zabić Playboya, Niko zabije go ze stanowczością, mówiąc, że nie powinien kazać mu zabić Dwayne'a oraz że jego działania zmieniły jego życie.

Scenariusz Edytuj

Galeria Edytuj

Przykładowe przejście przez GTASeries.com Edytuj

Misje w Grand Theft Auto IV
Poprzednia: ...The Holland Play
Trey Stewart (IV - HUD).gif The Holland Play...

Więcej z Fandomu

Losowa wiki