FANDOM

Świeże mięso – misja w Grand Theft Auto V czwarta dla Franklina Clintona. Po jej wykonaniu Michael stanie się ponownie grywalny.

Solucja Edytuj

Po obejrzeniu przerywnika dzwoni do nas Lester, który przysyła nam aplikację Trackify. Ma nam pomóc w odnalezieniu Michaela. Po rozmowie wsiadamy do pojazdu i kierujemy się w stronę czerwonego punktu oznaczającego sygnał emitowany przez jego komórkę. Na miejsce próbujemy dojechać dosyć szybko, ponieważ grozi mu śmiertelne zagrożenie. Gdy dotrzemy na miejsce, wyciągamy jakąś mocną broń i zabijamy wszystkie wrogie cele. Gdy będziemy w połowie drogi do Michaela, powie on nam, że maszyna się zacięła. Gdy dotrzemy do protagonisty, rzucamy mu broń (automatycznie przełączymy się na Michaela). Następnie zabijamy kilku wrogów znajdujących się w korytarzu i przełączamy się z powrotem na Franklina. Kontynuujemy zabijanie napastników. Po chwili na Franklina skoczy mężczyzna z nożem, którego Michael zabije i uwolni się. Potem uciekamy z rzeźni nadal eliminując wrogów będących na naszej drodze. Gdy uwolnimy się z budynku, wsiadamy do Coquette zaparkowanego na zewnątrz. Rozpocznie się pościg – za nami ruszy samochód z członkami Triady, jednak jeśli mamy bomby samoprzylepne, szybko sobie z nimi poradzimy. Wracamy do domu Michaela.

100% • Limit przełączania 100% (2) Nie przełączaj się więcej niż 3 razy.
• Celność 100% (2) Ukończ z celnością na poziomie przynajmniej 70%.
• Strzały w głowę 100% (2) Zabij 10 wrogów strzałami w głowę
• Sprawny ratunek 100% (2) Ocal Michaela w czasie 03:30
• Wyczucie kierunku 100% (2) Nie używaj punktu odniesienia na mapie

Ciekawostki Edytuj

  • Misja ta jest podobna do misji Biznes mięsny z Grand Theft Auto: San Andreas. W obu misjach protagoniści próbują uciec po strzelaninie w rzeźni.
  • Z powodu potknięcia się Trevora o płot, spora część cutscenki wprowadzającej była improwizowana. Podczas sesji motion capture, Steven Ogg, aktor głosowy i mocapowy Trevora, potknął się o płotek, przez co Shawn Fonteno (aktor głosowy i mocapowy Franklina) zaczął się śmiać. Ogg później zaimprowizował na odpowiedź Fonteno, a wspomnianą scenkę zachowano w grze mimo występowania łamanej angielszczyzny w dialogach i uśmiechów na twarzach protagonistów.
  • Po cutscence wprowadzającego, gdy Franklin rozmawia z Lesterem, możliwe jest przejechanie Trevora i zabicie go. Nie spowoduje to niezaliczenia misji.
  • W pewnych momentach po zastrzeleniu członków Triady stojących w pewnych punktach możliwe jest posłanie ich prosto do maszyny mielącej lub do zbiornika z kwasem. Próba interakcji ze wspomnianą maszynerią i cieczą zakończy się śmiercią sterowanej postaci.
  • Zbir stojący obok Michaela będzie jęczał w czasie przecinania na pół przez ostrze, nawet jeśli gracz postrzeli go w głowę.
  • W ostatniej cutscence, oczy Michaela mają różne kolory. Jedno jest zielone, a drugie czerwone.
  • Jeśli gracz nie przełączy się na Franklina w czasie, gdy Michael jedzie do maszyny mielącej, zostanie on wtedy rozczłonkowany, jednak gracz nie będzie mógł zobaczyć jego śmierci.
  • W czasie strzelaniny w fabryce jeden z członków Triady może wypowiedzieć kwestię mówiącą o tym, czy Franklin jest adoptowanym synem Michaela i Trevora.